ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Εξελληνισμός OLPC

Κύριοι,

Παρ' ότι προέρχομαι από οικομομικό/χρηματοοικονομικό background, έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία εξελληνισμού, User Acceptance Testing και documentation ενός online διεθνούς τραπεζικού συστήματος πολύ μεγάλης αμερικανικής τράπεζας.

Επειδή, επίσης, παρακολουθώ την προσπάθεια του OLPC από τα πρώτα μόλις βήματά της μέσω ξένου τύπου και δεδομένης της ευαισθησίας μου σε τέτοια θέματα, ήθελα να εκδηλώσω το ενδιαφέρον μου για να συμμετάσχω στον εξελληνισμό του. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά λοιπόν εάν κρίνατε ότι θα μπορούσα να φανώ χρήσιμος σε αυτήν την προσπάθεια.

Σας ευχαριστώ
Κυριάκος Μιχαλούτσος, MSc

πλοήγηση μηνυμάτων