ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Efarmogi OLPC stin ekpaideysi

  • Subject: Re: Efarmogi OLPC stin ekpaideysi
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Tue, 25 Jul 2006 11:42:00 +0300
Στις 25-07-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 11:01 +0200, ο/η Alexandros Kofteros
έγραψε:
> Agapitoi filoi,
>
> Meso tou organismou ‘Apoplous’ (mi kerdoskopikos ekpaideytikos
> ereynitikos organismos) exoume efarmosei programma eisagogis Thin
> Client/Linux se dimotika sxoleia me analogia 1:1 kai 1:2. Exoume
> xrisimopiisei episis arketa apo ta logismika pou anaferontai sixna sti
> lista, opos to poli kalo Gcompris alla kai alla. To OpenOffice 2.0.3
> einai isos to idaniko periballon gia diaforous logous kai einai isos
> kalitera na doume pos mporoume na voithisoume tin idia tin omada
> eksellinismou tou na oloklirosei to ergo tis.

(Αν και πολύ θα θέλαμε βοήθεια και για το ΟΟ) Το openoffice είναι
τεράστιο σε απαιτήσεις και όγκο και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο
olpc
> To Koffice einai episis mia kali lisi kai einai pio ‘lite’ .

To Koffice δεν είναι gtk εφαρμογή (θα χρειαστούν  και όλες οι QT
libraries και το μισό KDE άρα και δεν είναι τόσο ελαφρύ ...)
>  To AbiWord einai men poli kalo, omos apo tin alli einai mono mia
> efarmogi apo tis polles pou theloume.

Το abiword επιλέχθηκε από το olpc γιατί πληροί τις προυποθέσεις (gtk+,
ελαφρύ, σταθερό και συντηρείται από ανθρώπους που έχουν σχέση με το
fedora/RH)

> To simantikotero omos einai ena: to OLPC exei periorismeno
> apothikeytiko xoro, etsi o eksellinismos pollon efarmogon den exei
> noima sto stadio ayto.
Εχμμμ... η μετάφραση των εφαρμογών είναι η αρχή και άκρως σημαντικές και
μαζι με το ελληνικό περιεχόμενο που θα βάλουμε στο laptop θα μας
απασχολήσουν αρκετά στο μέλλον ( και δεν πιάνουν καθόλου χώρο..).
Ξεκινήσαμε με το software που σίγουρα θα μπεί στο laptop, ώστε να
αρχίσουμε να δουλεύουμε ως ομάδα, και σταδιακά θα κτίζουμε και άλλα
έργα...
> To thetiko gia mas einai oti erxete me eidiki ekdosi tou Fedora, to
> opoio theoroume idaniko gia Dimotiki Ekpaideysi. Ksero pos arketoi
> protimate to SkoleLinux omos exoume efarmosei ereynitika diafores
> dianomes kai exoume kataliksei s’ayto to simperasma mesa apo
> makroxronia efarmogi (poli eyxaristos na to sizitisoume ektos stilis).

Πιστεύω ότι δεν έχει τεθεί από κανένα θέμα scolelinux, Δεν πρόκειται να
στήσουμε το olpc από την αρχή , αλλά θα ακολουθούμε το software που
επιλέγεται από το olpc (gtk/python/fedora/matchbox/sugar/abiword κτλ)
και θα προσθέτουμε αυτά που έχουμε ανάγκη για το ελληνικό περιβάλλον .
Σίγουρα θα ασχοληθούμε και με άλλα πράγματα αλλά αν ξεφύγουμε από το
πλαίσιο (βλ http://wiki.laptop.org/go/Software_components ) μάλλον δεν
θα έχουμε κανένα αποτέλεσμα...

Κώστας

αναφορές