ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Εξελληνισμός laptop - Μετάφραση Abiword

Στις Mon, 24 Jul 2006 17:13:54 +0300
Ο/Η Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net> έγραψε:

> Εξελληνισμός του laptop - Μεταφράσεις εφαρμογών
>
> 1)Η μετάφραση του περιβάλλοντος χρήσης  του abiword είναι σχεδόν
> ολοκληρωμένη αλλά χρειάζεται έλεγχο - διορθώσεις- βελτίωση. Είναι σε
> μορφή. po και μπορείτε να το δείτε- διορθώσετε μέσω του rosetta του
> ubuntu
> (https://launchpad.net/distros/ubuntu/dapper/+source/abiword/+pots/abiword/el/+translate)

Καλημέρα.

Μπορώ να κάνω ένα πέρασμα στο po του Abiword, αλλά προτιμώ το poEdit
από το launchpad.
Αν ζητήσω μια εξαγωγή του αρχείου από εκεί για να το δουλέψω στον
υπολογιστή μου, θα είναι εύκολο να περάσουν οι αλλαγές πίσω μετά;

--
Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg [ at ] jabber [ dot ] org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"