ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: sugar γραφικό περιβάλλον OLPC

  • Subject: Re: sugar γραφικό περιβάλλον OLPC
  • From: "Nikos Charonitakis" <nikosx [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 11 Aug 2006 19:48:48 +0300
-πιθανόν το gtk της διανομής σου δεν έχει φτιαχτεί με την επιλογή
gecko ενεργοποιημένη.
-από την άλλη, αν ακολούθησες πιστά της οδηγίες θα έπρεπε να μην
παρουσίαζε αυτό το πρόβλημα (θα τις είχαν δοκιμάσει)
- επίσης οι οδηγίες αφορούν το ubuntu 6.06 μόνο. Δηλαδή αν έχεις το
5.04 τότε είναι λογικό να παρουσιάζει πρόβλημα.

Δεν έχω μπροστά μου μηχάνημα με ubuntu, αλλά θα δοκιμάσω σε fedora
core 5 και θα αναφέρω αν υπάρχει παρόμοιο ή άλλο πρόβλημα.