ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Children Are Global In Nature—Negroponte

Kalhmera se olous...
Osoi apo esa etyxe na diabasete to parapano mail
kai kyrios ta melh ths 3hs Omadas pou tha asxolhthoun
me ta Ekpaideytika Senaria kai tis efarmoges, to apospasma apo th synedeyksh tou k Negroponte (to paratheto sth synexeia) apotelei
ena poly kalo pyrina gia to pia kateythynsh prepei na exoume
os Omada.
Ofeilo na omologhso pos oi dikes mou skepseis sto thema
den apexoun poly apo auta pou anaferondai sto arthro mia kai einai kairos na kesperasoume thn theorhsh tou Montelou Epikalypshs pou theorei tous mathites mas "adeia doxeia pros plhrosh" ... Greer, J. E. and McCalla, G. I., (1994). Student Modelling: The Key to Individualized Knowledge-Based Instruction, NATO ASI, Series F. Springer-Verlag.

Mesa stis epomenes meres tha anartithoun sto xoro wiki ths 3hs Omadas
oi arxikes kateythynseis me skopo thn diabouleush tous oste na
skiagrafhsoume thn kateythynsh pou tha paroume.
Eyxaristo osous synadelfous ksekinhsan proima ayth th koubenta
dedomenou oti to brainstorming einai panda xrisimo...

Filika

A. Tsinakos
Dr. Avgoustos Tsinakos,		Head of Department of Industrial
				Informatics
Bcs, MSc, AGDDE(T), MDE, PhD,	T.E.I. of Kavala, Tel: 2510 462359
Associate Professor		Ag.Loukas 65404
E-mail:	tsinakos [ at ] teikav [ dot ] edu [ dot ] gr	Kavala, Greece
	tsinakos [ at ] uom [ dot ] gr		http://de.teikav.edu/tsinakos