ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ενημερωτική εκδήλωση

Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2006 θα γίνει ενημερωτική εκδήλωση στο ΤΕΙ
Πληρ. Θεσσ/νίκης με θέμα "Συστήματα Ελεύθερου Λογισμικού". Σε αυτή την
εκδήλωση θα κάνω από την πλευρά μου μία μικρή παρουσίαση του OLPC.  Για
τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιήσω ως βάση της παρουσίασης μου την
παρουσίαση του κ. Κοζύρη, μετά την ευγενική παραχώρηση της άδειας χρήσης
από τον ίδιο, τον οποίο και ευχαριστώ.
Αυτό που ζητάω από τα μέλη είναι, να μελετήσουν την παρουσίαση και να
προτείνουν πιθανές αλλαγές που θα χρειαστούν για την βελτιώση αυτής
(π.χ. πιθανές ανακρίβειες, περισσότερες λεπτομέρειες για κάποια θέματα
κ.λ.π.). Η παρουσίαση βρίσκεται στην διεύθυνση
http://kvwn1.dyndns.org/olpc.odp
Πληροφορίες για την εκδήλωση στην διεύθυνση
http://www.it.teithe.gr/~free/index.php.

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Δαγκουλής Γιάννης

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam);   Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://mail.yahoo.gr