ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptops σε ελληνικά σχολεία

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: Georgios Moralis [mailto:g [ dot ] mwralhs [ at ] gmail [ dot ] com]
Αποστολή: Τετ 20/12/2006 9:11 πμ
Προς: Kalamaras Dimitris
Θέμα: Re: olpc-gr laptops σε ελληνικά σχολεία

On 19/12/06, Kalamaras Dimitris <dimitris [ dot ] kalamaras [ at ] compupress [ dot ] gr> wrote:

> To in.gr παραθέτει δήλωση του κ. Ασημακόπουλου ότι:
> "Με έναν υπολογιστή των 100 ευρώ αναμένεται να εφοδιαστούν, από τον
> ερχόμενο Σεπτέμβριο, 10.000 μαθητές."

>Πως έγιναν τα 100$ 100€;

Χμ, δικό μου το λάθος...Αλλά αν λάβεις υπόψη σου ότι τελικά το αρχικό κόστος αναμένεται να είναι 120+ δολάρια, τότε πάμε στα 100 ευρώ. Άρα (κατά σύμπτωση) μπορεί και να μην έκανα λάθος :)

Το ερώτημα είναι: πόσο ισχύουν αυτές οι πληροφορίες (ο Αλέξης Zavras λέει ότι ισχύουν). Μήπως όμως πρόκειται για παρανόηση;  Γιατί 10.000 laptops (και μάλιστα το Σεπτέμβρη) σημαίνουν συμφωνίες με υπογραφές και δοκιμές κλπ. Τι απ' όλα αυτά έχει γίνει (και δεν το πήραμε είδηση); Αν είναι μόνο σχέδιο ("θα..."), αλλάζει το πράγμα.
.
--Δημήτρης