ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ανάπτυξη Περιεχομένου για OLPC στην Ιστοσελίδα Mathisis.org

  • Subject: Ανάπτυξη Περιεχομένου για OLPC στην Ιστοσελίδα Mathisis.org
  • From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
  • Date: Sat, 20 Jan 2007 10:30:34 -0600
Αγαπητοί φίλοι,

για σκοπούς καλύτερης διαχείρισης της ιστοσελίδας (www.mathisis.org), έχουμε κάνει κάποιες τροποποιήσεις στους λογαριασμούς χρηστών, μια και είχαμε γύρω στους 80 Δημιουργούς Περιεχομένου για μια ενότητα. Επίσης αρκετοί ήταν αυτοί που επικοινώνησαν μαζί μου ώστε να μην παρουσιάζεται το όνομά τους στο μάθημα που ήδη υπήρχε.

Θα αρχίσω από σήμερα να ανεβάζω τα νέα μαθήματα καθώς και τις ομάδες εργασίες. Παρακαλώ όσοι επιθυμείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο, αλλά με άμεσες (εντός 3-4 εβδομάδων) εργασίες προς παράδοση ή ανάπτυξη, στείλτε μου email για να αλλάξω το λογαριασμό σας.

Επίσης, ο Αύγουστος Τσινάκος έχει ανεβάσει έναν οδηγό του Moodle τον οποίο σας συνιστούμε να κατεβάσετε ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία ανάπτυξης μαθησιακού υλικού.

Απολογούμαι εκ των υστέρων για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία είχατε μέχρι τώρα.

Φιλικά,
Αλέξανδρος Κοφτερός

πλοήγηση μηνυμάτων