ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Pootle sto teiath.gr

Kalimera Apostole,
Efxaristw gia ti grigori apantisi.
Mporoyme na sinexisoume me to planet.ellak.gr opws einai twra. I
metafrasi tou idiou toy Pootle den einai ypoxrewtiki diadikasia gia ti
metafrasi twn paketvn toy OLPC.

Simos

On 2/7/07, anagnostopoulos [ at ] cs [ dot ] teiath [ dot ] gr <anagnostopoulos [ at ] cs [ dot ] teiath [ dot ] gr> wrote:
Kalimera

Αρχικό μήνυμα από  Simos Xenitellis <simosx [ at ] gmail [ dot ] com>:

> Kalimera Apostoli,
> Exei ginei mia nea egkatastasi tou logismikoy Pootle sto
> pootle.ellak.gr gia tin metafrasi tvn efarmogvn toy OLPC.
> Proswpika den exw ti dinatotita gia diaxeirisi tou Pootle opote itan
> poly voliko gia mena na ginei i analipsi apo 3-to atomo.
> Yparxei i dinatotita na ginei lipsi tvn arxeiwn toy
> translate.os.cs.teiath.gr kai metafora sto pootle.ellak.gr? Apo to

veveos kai tha kanoume tin metafora.
Distixos omos pros to paron den einai efikto, to TEI teli ypo katalipsi, to
mixanima exei pessi -fissiki prosvassi den mporo na echo- kai os ek toutou mou
einai adinato na pragmatopiisso opiadipote ergassia aftin tin stigmi.
Me tin epanalitourgia tou TEI tha epikinonisso me ton admin tou pootle.ellak.gr
gia na "kanoume" otidipote xriazete

> ejwteriko (toulaxiston) den mporw na sinde8w sto
> translate.os.cs.teiath.gr.
>
> Efxaristw poly gia ti filojenia sto cs.teiath.gr,
> Simos

kai ego efxaristw gia tin synergasia mas

Apostolos

> --
> CONFIDENTIALITY  This e-mail and any attachments are confidential and
> may also be privileged. If you are not the named recipient, please
> notify the sender immediately and do not disclose the contents to
> another person, use it for any purpose, or store or copy the
> information in any medium.

This message was sent through the TEI of ATHENS by means of NOC.

--
CONFIDENTIALITY  This e-mail and any attachments are confidential and
may also be privileged. If you are not the named recipient, please
notify the sender immediately and do not disclose the contents to
another person, use it for any purpose, or store or copy the
information in any medium.

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων