ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Arxeio Director gia Photosinthesi

Agapitoi filoi,

Exo kanei upload sto mathisis (www.mathisis.org/downloads/photosinthesi.zip)
mia olokliromeni drastiriotita pou afora ti photosinthesi. To arxeio ayto
einai se Macromedia (Adobe) Director kai epitrepei na to anoiksete, na deite
ti domi tou kai na parete olo to iliko apo mesa (eikones, keimena ktl). Gia
skopous eykolias exo metatrepsei ta keimena se eikones.

An den exete to Director mporeite na to katevasete apo ti selida
www.adobe.com (trial, 30 days).

Eisigisi mou einai, sinergates pou idi exoun vasikes deksiotites tou
Director, na akolouthisoun ti domi tou arxeiou kai na kanoun Copy & Paste
tis eikones (kai ta keimana pou einai se morfi eikonas) sto Squeak oste na
dimiourgithei ekei mia diadrastiki efarmogi gia ti photosinthesi.

To arxeio ayto exei dimiourgithei apo emena opote exete kathe dikaioma na to
moirasteite, na to tropopiisete kai genika na tou kanete o,ti thelete. Omos,
tha parakalousa na ginei dimiourgia se Squeak gia xrisi sto Laptop.

Filika

Alexandros Kofteros

πλοήγηση μηνυμάτων