ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

O Mixanismos ton Antikithiron sto OLPC

  • Subject: O Mixanismos ton Antikithiron sto OLPC
  • From: Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 23 Feb 2007 15:23:21 +0200
Δε συνηθίζω να διαφημίζω vaporware και για το λόγο αυτό δεν είχα στείλει το email για το Μηχανισμό των Αντικυθήρων σε όλη τη λίστα. Υπολόγιζα να σας ενημερώσω όταν έχω κάτι σχετικά ολοκληρωμένο που να μπορεί ο καθένας να το κατεβάσει και να το χρησιμοποιήσει. Όμως το τζίνι βγήκε από το μπουκάλι και έλαβα αρκετά email που μου ζητάν τις φωτογραφίες που ανέφερα στο αρχικό email. Για το λόγο αυτό έστησα μια ιστοσελίδα με τις φωτογραφίες και δυο λόγια για το έργο <http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/ameso/> (συγνώμη που είναι γραμμένη στα αγγλικά). Στην ίδια ιστοσελίδα θα βάλω και τα Squeak images όταν το σύστημα δουλέψει.

Διομήδης Σπινέλλης

--
Διομήδης Σπινέλλης                    Αναπληρωτής Καθηγητής
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας           (ΔΕΤ)

πλοήγηση μηνυμάτων