ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνική αναφορά στο OLPCNews

On Thu, 2007-03-29 at 15:31 +0300, Kalamaras Dimitris wrote:

>Ο τύπος (νοta) δεν έχει έρθει ποτέ σε επαφή με μένα και πιστεύω με
>κανένα άλλο από τα άτομα που κατανομάζει (είναι έτσι;). Αν διαβάσεις τα
>άρθρα νομίζεις ότι γνωρίζει τους πάντες. Οι φωτογραφίες που παίρνει
>είναι από άλλα άτομα που βρίσκει ψάχνοντας στο Διαδίκτυο.

Γνωρίζω ότι ίσως κάτι τρέχει με το "News" (το διαβάζω που και που), γι' αυτό δεν έγραψα τίποτε άλλο.
Πάντως, από το ύφος του σχημάτισα την εντύπωση ότι έχει επικοινωνήσει με κάποιον (εσένα, π.χ.).

>Γενικά στα άρθρα του αν τα διαβάσεις προσεκτικά υπάρχουν σπόντες κατά
>του έργου ΟLPC. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σκόπιμες.
>Υπήρξε συζήτηση στο ιστολόγιο του Blizzard
>(http://www.0xdeadbeef.com/weblog/?p=252) για τη σκοπιμότητα των άρθρων.
>Εκεί, γίνεται αναφορά ότι λαμβάνει χρηματοδότηση από την Ιntel μέσω της
>ΜΚΟ Geeκcorps. Είναι γνωστό ότι η Ιntel είναι κατά του ΟLPC λόγω της
>χρήσης επεξεργαστών της ΑΜD.

GeekCorps; Τι άλλο θα ακούσουμε...
Είπαμε, να προωθήσει η Intel το Classmate αλλά όχι με τόσο μακιαβελικές μεθόδους.

--Δημήτρης Καλαμαράς