ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ΠΡ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από:	"alexk5 [ at ] in [ dot ] gr" <alexk5 [ at ] in [ dot ] gr>
Αποστολή:	Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2007 9:46 πμ
Προς:	"olpc.ellak.gr" <olpc.ellak.gr>
Θέμα:	ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Αγαπητε κ.Καρουνο
Σας γραφω για την εθελοντικη εργασια που αναφερατε στην εφημεριδα καθημερινη το Σαββατο 24 Μαρτιου.
Ειμαι 16 χρονων και ειμαι μαθητης β'Λυκειου.Ξερω πολυ καλα Αγγλικα και εχω κανει 4 χρονια Γερμανικα.Εχω αρκετες γνωσεις στους Η/Υ και αυτο ειναι και το χομπι μου.Οποτε εχω ελευθερω χρονο ασχολουμαι με αυτον.Θα ηθελα πολυ να συνεργαστω μαζι σας για να φτιαξουμε αυτο το υπεροχω παιδικο laptop.Μπορω να εργαστω στην δευτερη ομαδα οπου μεταφραζουν τα προγραμματα στα Ελληνικα και στην τεταρτη οπου ειναι η παρουσιαση.θα σας παρακαλουσα να μου απαντησετε το συντομοτερο δυνατον στο alexk5 [ at ] in [ dot ] gr και να μου δωσετε ενα τηλεφωνο ωστε να μπορουσα να συνομιλισω με καποιον καθως αυτες τις ημερες δεν εχω σχολειο λογο διακοπων του Πασχα και εχω περισσοτερο χρονο για να εργαστω στην εθελοντικη εργασια.
Με εκτιμηση,
Κουτσικος

πλοήγηση μηνυμάτων