ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Improve Test Scores? Forget OLPC, Just Teach to the Test!

---------- Forwarded message ----------
From: kmarg [ at ] uom [ dot ] gr <kmarg [ at ] uom [ dot ] gr>
Date: 08-May-2007 11:12
Subject: Re: Improve Test Scores? Forget OLPC, Just Teach to the Test!
To: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>

Αγαπητε Θοδωρε

Κατα την αποψη μου ειναι ιδιαιτερα επικινδυνο να δημιουργουμε υπερβολικες
ελπιδες απο την εισαγωγη του OLPC στα σχολεια. Η αποψη πχ οτι θα εχουμε
'καλυτερα σχολικα αποτελεσματα' ειναι υπερβολικα απλοικη. Μακαρι η εκπαιδευση,
η γνωση και η παιδεια να ηταν ενα κατ'εξοχην εργαλειακο - τεχνοκρατικο ζητημα,
αλλα δεν ειναι. Η τεχνολογια αποτελει μια 'αναγκαια' αλλα οχι μια 'ικανη'
συνθηκη.

Πιστευω οτι ειναι πιο λογικο να συνδεουμε τον OLPC με θεματα οπως ο ψηφιακος
αλφαβητισμος, η μειωση του ψηφιακου χασματος και η αρση του ψηφιακου
αποκλεισμου, παρα να τον θεωρουμε πανακεια 'δια πασαν νοσον...'

Υπενθυμιζω οτι τα ουσιαστικα ζητηματα που απασχολουν την ανθρωποτητα τα
τελευταια 3-4 χιλ χρονια δειχνουν αξιοσημειωτη αντοχη σε τεχνοκρατικες
προσεγγισεις. Η τεχνολογια βελτιωνει ή επιδεινωνει καταστασεις (αναλογα με τη
ποιοτητα και τις προθεσεις των κατασκευαστων - χρηστων) αλλα δεν προσφερει
ουσιαστικες λυσεις.

Η πεινα, η φτωχεια, οι πολεμοι, οι ασθενειες, η σκλαβια, η εκμεταλλευση, η
καταστροφη του περιβαλλοντος .. δυστυχως ή ευτυχως δεν επιλυονται μονο
τεχνοκρατικα. Απαιτειται πολιτισμος, παιδεια, ανθρωπια.

Γι' αυτο το λογο πχ ο Θουκιδιδης, ο Ευριπιδης, ο Σαιξπηρ αλλα και ο Οργουελ
ειναι παντα επικαιροι και διαχρονικοι.

Για οσους ενδιαφερονται θα προτεινα το βιβλιο 'Καταρρευση' του J. Daimond που
μελετα συνθηκες καταρρευσης πολιτισμων στο παρελθον και στο παρον.

Κ. Μαργαριτης


--


Σας στέλνω ενδιαφέρον άρθρο για την συζήτηση που έχει ανοίξει μεαφορμή το
άρθρο( Seeing No Progress, Some Schools Drop

Laptops-http://www.nytimes.com/2007/05/04/education/04laptop.html?_r=2&oref=slogin&oref=slogin)
και την απάντηση
(http://www.olpcnews.com/commentary/press/new_york_times_schools_laptop.html).
Τα θέματα αυτά θα πρεπει να μας απασχολούν και θα μας βοηθούσε όλουςεάν οι
εκπαιδευτικοί μέλη της ομάδας κατάθεταν τις απόψεις τους, εάνυπάρχει
ενδιαφέρον μπορούμε να ανοίξουμε ένα blog που θα ασχολείται μετην
εκπαιδευτική αξιοποίηση του OLPC στο Ελληνικό εκπαιδευτικόσύστημα.
Θ.Καρούνος

"Hi, my name is Bryan Berry. I live in Nepal and I volunteer most of myfree
time to OLPC Nepal. I am not an educator by profession yet I wasnot surprised
by the examples cited in the recent article in the NewYork Times "Seeing No
Progress, Some Schools Drop Laptops." I wasinterested to read Amir Kaeger's
response to the article.
As the article title proclaims, many American schools have adopted andsince
dropped laptops in the classroom after failing to find anyimprovement in test
scores. I believe that the laptops did not producemeasurable results
primarily for the following reason: The best way toraise test scores is teach
to the test. There are also threeadditional lesser reasons:-Most educational
software today is sub-par-American schools already so many resources that
laptops only offermarginally more access to information-Teachers need
familiar material when they first begin to incorporatelaptops into the

classroom"...http://www.olpcnews.com/use_cases/education/test_scores_olpc_teach.html

--
________________________________________
http://users.ntua.gr/karounos/ - skype: karounos


αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων