ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Ελληνικό EToys image...

Στις 06-06-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 21:43 +0300, ο/η Theodoros G.
Karounos έγραψε:

Χρήστο, καλησπέρα,

χρησιμοποιώ Linux με SqueakVM 3.9-8 και δοκίμασα το ελληνικό eToys.
Πως γίνεται να γράψεις ελληνικά; Το eToys ανοίγει κανονικά βλέπω το
μήνυμα καλωσορίσματος στα Ελληνικά, αλλά τα tooltips είναι Αγγλικά και
δεν φαίνεται να μπορώ να γράψω Ελληνικά κείμενα. Υπάρχει κάποιος
συνδυασμός πλήκτρων;

Επίσης πως μπορεί κάποιος να συμμετάσχει στον εξελληνισμό;

--Δημήτρης