ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

and typography

[sorry -- cant type -- rsi -- hands in splints]

thn prohgoymenh bdomada thn perasa sth thessalonikh,
opoy symmeteixa sto 3o diethnes synedrio typografias
kai optikhs epikoinwnias (www.ictvc.org).

profanws entypwsiasthkan oloi apo to olpc...

to endiaferon kai prwtotypo htan oti milhsa
kai me polloys diashmoys apo megales etaireies
toy xwroy (blepe Adobe, Microsoft, klp.)
kai to endiaferon gia thn othonh (kyriws) htan megalo.

malista apo ton head toy typography group sth microsoft
kai toy zhthsa adeia na balw tis nees grammatoseires
cleartype ths microsoft sto laptop gia thn paroysiash
(to license aytes tis epetrepe na egkahistantai mono se windows --
edw kai liges bdomades nomizw oti mporoyn na mpoyn kai se mac).

edwse thn adeia, kai entypwsiasthke apo to apotelesma,
mia poy me tetoia othonh (200dpi) to aplo freetype sta X11
bgazei apotelesma antistoixo toy cleartype!
gia to spacing exei akoma ligh doyleia...
(mallon h grammatoseira ki oxi to engine).

an sas endiaferoyn oi leptomereies, tha anebasw sth gallery
shmera to brady polles fwtografies apo to pws ginontai
rendered ta grammata sthn othonh toy olpc.

--
-- zvr --