ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Agora OLPC XO -- update

Alexios Zavras wrote [edited]:
> An kaneis endiaferetai, as apanthsei eite sth lista
> eite se mena proswpika, gia na doyme an yparxei endiaferon.
> Tha enhmerwsw sxetika pros to telos ths bdomadas
> (ypenthymizw oti to g1g1 einai gia 2 bdomades mono).

έχω... καλά και κακά νέα.

Τα καλά είναι ότι υπήρξε ενδιαφέρον από αρκετά άτομα.
Και ότι έχει βρεθεί (σχεδόν ολοκληρωμένος) τρόπος
να υλοποιηθεί μια παραγγελία.

Τα κακά... έχουν να κάνουν με την όλη γραφειοκρατία.
Το όλο εγχείρημα απεδείχθη πολύ πιο περίπλοκο από την αρχική μου ιδέα.

Με τον τρέχοντα σχεδιασμό για την προμήθεια, τα XOs παραγγέλνονται
μαζικά από ένα σημείο Χ στην Ελλάδα (μια εταιρεία, π.χ.)
και μετά στέλνονται στους πραγματικούς ενδιαφερόμενους.
Και προφανώς αυτός ο Χ αναλαμβάνει να μαζέψει τα λεφτά
και να τα στείλει στην Αμερική.  Το πρόβλημα είναι
ότι, στα μάτια του Ελληνικού Δημοσίου, ο Χ
παίρνει λεφτά και μοιράζει λάπτοπ, άρα κάνει εμπόριο,
άρα πρέπει να χρεώνει και ΦΠΑ 19% στα μηχανάκια.  Γκρρρρρ.
(δε μιλάω για μεταφορικά και εκτελωνιστικά, εκεί κάτι ίσως γίνει).

Με όλα αυτά, δεν έχω καταφέρει ακόμα να καταλήξω σε τελικό κόστος
που θα επιβαρύνει όποιον θα αποκτήσει το μηχανάκι.
Α, τουλάχιστον το άλλο καλό είναι ότι δεν υπάρχει
η ασφυκτική δέσμευση των επόμενων ημερών που ισχύει το g1g1 --
μπορούμε να το κάνουμε και αργότερα.

Με αυτό το mail, απλώς θέλω να επισημάνω:
- συνεχίζω την προσπάθεια για αυτό το σκοπό
- αν κάποιος βιάζεται ή θέλει να είναι πιο σίγουρος
  και θέλει να δοκιμάσει κάποιο άλλο τρόπο απόκτησης,
  να έχει το χρόνο να το κάνει, πριν τη λήξη του G1G1.
 [το "βιάζεται" είναι σχετικό -- τα XOs πιθανόν να μη σταλούν μέσα στο 2007.]

Αυτά,
και θα επανέλθω με νεώτερα,
-- zvr --
ps. προφανώς, οποιαδήποτε βοήθεια/πρόταση/κλπ δεκτή :-)
--
-- zvr --