ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OLPC news........

Αντιστοιχο προβλημα ειχαμε και πριν μια εβδομαδα με την ανακοινωση
εγκαταστασης του Ubuntu στα σχολεια της FYROM.
Κοιταξτε στο επισημο site του Ubuntu.
Οσοι εχουν ενεργη συμμετοχη στα αντιστοιχα fora θα μπορουσαν να
διαμαρτυρηθουν.

Ομως ..ας σκεφτουμε και τη παρακατω εκδοχη. Εστω οτο εγκαθιστουμε OLPC ή
Ubuntu στα σχολεια της Ελλαδας αρα και της Μακεδονιας.
Τι ανακοινωση θα στειλουμε στα αντιστοιχα fora ? Πιθανοτατα κατι σαν "Greek
schools ....". Βλεπετε πουθενα τη λεξη Μακεδονια?

Αναρωτηθηκε κανεις γιατι επι σαραντα+ χρονια ειχαμε υπουργειο Βορειου
Ελλαδος και οχι Μακεδονιας-Θρακης?
Ρωτησε κανεις οταν επι δεκαετιες ταξιδευαμε οδικα και σηδιροδρομικα μεσω
Γιουγκοσλαυιας τι ταμπελες βλεπαμε στο σταθμο της Γευγελης, του ΤιτοΒελες,
των Σκοπιων κλπ?
Ειπε κανεις τιποτε οταν μεχρι πριν λιγα χρονια το ΥΠΕΞ ΕΠΙΣΗΜΑ
χρησιμοποιουσε τον ορο σλαυο-μακεδονικη (γλωσσα, εθνοτητα κλπ)?
Ειχε επισκεφτει κανεις τη Φλώρινα και τα γυρω ερημα χωρια επι Καντιωτη, που
ολα τα εσκιαζε η φοβερα και τα πλακωνε η σκλαβια?
Ποιος την εκανε τοσα χρονια ουσιαστικα τοπο εξοριας, οπως και τον Εβρο?
Μηπως.. καποιοι πιο γνησιοι/επαγγελματιες Ελληνες?
Μηπως επειδη ο Τιτο ηταν "συμμαχος" και η Αθηνα μακρια καναμε τα 'στραβα
ματια?'

Δυστυχως σε ακομη ενα ζητημα (οπως και στο Ανοικτο Λογισμικο) ειμαστε ως
Ελλαδα προχειροι, ασυνεπεις, ασυνδετοι κλπ, κλπ.
ΚΜαργαριτης

Στις 4/12/2007, M. Vamvakaris <mvamv [ at ] otenet [ dot ] gr> έγραψε: