ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

*****SPAM***** Re: Κάλεσμα εθελοντών OLPC

Χρήστο,

Το πακέτο μετάφρασης του eToys βρίσκεται στο
https://dev.laptop.org/translate/el/etoys/
Αυτή τη στιγμή δεν έχω δικαιώματα διαχειριστή στο πακέτο αυτό για να σε
κάνω διαχειριστή και να συντονίσεις τη μετάφραση (μπορώ να το ζητήσω).
Πες μου αν θα κάνεις τη μετάφραση μέσα από το dev.laptop.org ή θα πάρεις
το αρχείο .po και θα γίνει τοπικά στο cti.

Με το Pootle (dev.laptop.org) είναι δυνατό να γίνει διαμοιρασμός του
έργου στα εγγεγραμμένα άτομα. Η τυπική διαδικασία ομαδικής μετάφρασης
είναι να έχεις ένα εργαστήριο με π.χ. 10 υπολογιστές όπου γίνεται
μετάφραση παράλληλα, και για τυχόν δύσκολους/συχνούς όρους γίνεται
συζήτηση και γράφεις σε ένα πίνακα τις σημειώσεις.

Σίμος