ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ellhnika sto OLPC

On Mon, 2008-01-28 at 02:07 +0200, Alexios Zavras wrote:

> opws isws eixate parathrhsei, ayto to systhma stamathse
> na doyleyei stis pio prosfates ekdoseis toy leitoyrgikoy.
>
> brhka ligo xrono kai epsaka to neo systhma me to opoio sthnetai
> kai leitoyrgei to X Window System stis nees aytes ekdoseis.
> fasaria mexri na to anakalypseis, meta sxetika eykolo na to prosarmoseis.
> toys esteila ki ena sxetiko patch (den yposthrize kathorismo tropoy
> allaghs plhktrologiwn), kai ypothetw oti tha mpei se epomenh ekdosh.
>
> den prolaba akoma na paketarw tis allages kai na enhmerwsw to site,
> elpizw na ginei tis epomenes meres.  pros to paron exw ftiaksei
> [...]

Δύο παρατηρήσεις στο (παλιό) πακέτο,
α. γίνεται χρήση του Option "XkbLayout" "us,el"
Θα ήταν προτιμότερο να αλλαχτεί σε Option "XkbLayout" "us,gr", μιας και
το gr είναι το όνομα της ελληνικής διάταξης ενώ το "el" είναι ψευδώνυμο
(alias). Το όνομα του αρχείου της ελληνικής διάταξης είναι gr.
β. Κανονικά χρειάζεται να καθοριστούν κανόνες στο fontconfig για την
προτεραιότητα των γραμματοσειρών, για την ελληνική γλώσσα. Δεν είδα
τέτοιους κανόνες στο παλιό πακέτο. Δεν ξέρω ποια είναι η βασική
γραμματοσειρά στο OLPC τώρα. Αν για παράδειγμα έχει την Liberation, τότε
η βασική γραμματοσειρά για τα ελληνικά (και αγγλικά) θα είναι αυτή. Αν
έχει τη Bitstream Vera, τότε τα ελληνικά θα απεικονιστούν από κάποια από
τις νέες ελληνικές γραμματοσειρές που μπήκαν με το πακέτο, ενώ θα
υπάρχει διαφορετική γραμματοσειρά μεταξύ λατινικών και ελληνικών
χαρακτήρων.

Σίμος

αναφορές