ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[olpc-gr] Fwd: [Magazine] e-Emph@sis - Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: Φεβρουάριος - Μάρτιος 2008

  • Subject: [olpc-gr] Fwd: [Magazine] e-Emph@sis - Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: Φεβρουάριος - Μάρτιος 2008
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 14 Mar 2008 11:56:13 +0200
---------- Forwarded message ----------
From: e-Emph@sis-Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου <
magazine [ at ] sch [ dot ] gr>
Date: 14 Mar 2008 08:47
Subject: [Magazine] e-Emph@sis - Ηλεκτρονικό Περιοδικό του Πανελλήνιου
Σχολικού Δικτύου: Φεβρουάριος - Μάρτιος 2008
To: magazine [ at ] sch [ dot ] gr

   [image: e-Emph@sis Τρέχον Τεύχος] <http://index.php>  *  Ηλεκτρονικό
Περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου   *     [image: Υπουργείο Εθνικής
Παιδείας και Θρησκευμάτων] <http://www.ypepth.gr>       *Φεβρουάριος -
Μάρτιος 2008* <http://e-emphasis.sch.gr/index.php?pid=1&iId=14&sId=>
    'Αλλα
Τεύχη <http://e-emphasis.sch.gr/previous.php?pid=1&iId=14&sId=%22>
Εγγραφή <http://e-emphasis.sch.gr/register.php?pid=1&iId=14&sId=>
Σύνδεσμοι <http://e-emphasis.sch.gr/links.php?pid=1&iId=14&sId=>       Η
γνώμη σου μετράει <http://e-emphasis.sch.gr/opinion.php?pid=1&iId=14&sId=>
      [image: RSS - Κανάλι Νέων του
e-Emph@sis]<http://e-emphasis.sch.gr/rss.php>
Τι είναι το RSS; <http://e-emphasis.sch.gr/aboutRss.php>

 *Κύριο Θέμα*
«Τα παπουτσάκια που λένε
παραμύθια»<http://e-emphasis.sch.gr/promoted.php?pId=1&iId=14&sId=263&aId=450>


*Ένα χοροθέατρο με ουσιαστικά μηνύματα από το Ειδικό Σχολείο Πάτρας *
**

«*Να μετράμε αυτά που έχουμε και όχι αυτά που μας ανήκουν*» τη φράση αυτή,
από το βιβλίο της Αγγελικής Βαρελλά: *Τα παπουτσάκια που λένε
παραμύθια*έκαναν κτήμα τους οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου
Κωφών-Βαρηκόων Πάτρας.
....
Διαβάστε περισσότερα...<http://e-emphasis.sch.gr/promoted.php?pId=1&iId=14&sId=263&aId=450>
   *Θέματα*
[image: 3η Σύνοδος Περιφερειακών Διευθυντών
Εκπαίδευσης]<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=266>
3η Σύνοδος Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης - Στόχος ο μηδενισμός
ελλείψεων και κενών<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=266&aId=391>
[image: Τοπικά Συμβούλια
Νέων]<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=234>
Τοπικά Συμβούλια Νέων - Ένας καινούργιος θεσμός μπαίνει στη ζωή
μας!<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=234&aId=445>
[image: «Η Ακρόπολη είναι για μένα η ίδια η
Σημαία»]<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=264>
«Η Ακρόπολη είναι για μένα η ίδια η Σημαία» - Βραβεία και έπαινοι στο
μαθητικό διαγωνισμό για τον Ιερό
Βράχο<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=264&aId=451>
[image: Η περιφέρεια στο κέντρο της εκπαιδευτικής
πολιτικής]<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=262>
Η περιφέρεια στο κέντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής - Περιοδεία του Υπουργού
στην Ήπειρο<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=262&aId=446>
[image: Έμφαση στη νεολαία και στην εκπαίδευση
ενηλίκων]<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=239>
Έμφαση στη νεολαία και στην εκπαίδευση ενηλίκων - Ο Υπουργός Παιδείας στις
Γενικές Γραμματείες Νέας Γενιάς και Δια Βίου
Μάθησης<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=239&aId=385>
   *Εκδηλώσεις*

   - Αθήνα: 14-03-2008
   Eγκλήματα κατά των παιδιών με τη χρήση της τεχνολογίας. Aντιμετώπιση
   του φαινoμένου της διακίνησης παιδικής πορνογραφίας μέσω του
διαδικτύου<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&eId=214>

   - Αθήνα: 14-03-2008
   Προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Φύσης της
Επιστήμης<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&eId=131>

   - Θεσσαλονίκη: 14-03-2008
   Διδακτικές προσεγγίσεις της νέας ελληνικής γλώσσας & λογοτεχνίας στο
   γυμνάσιο και το
λύκειο<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&eId=201>


« <http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=02>Μάρτιος
2008 » <http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=04>
 *Κυ**Δε**Tρ**Τε**Πε**Πα**Σα*            1
23<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=03>
45<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=05>
6<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=06>
78 9101112<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=12>
1314<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=14>
15<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=15>
16<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=16>
17181920<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=20>
21<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=21>
22<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=22>
2324252627<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=27>
28<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=28>
29 30<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=30>
31<http://e-emphasis.sch.gr/events.php?pId=1&iId=14&year=2008&month=03&day=31>





 *Διαβάστε Επίσης*
[image: Νέα για την Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση]<http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=217>
*Νέα για την Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=217>

Πρόγραμμα καινοτόμων παρεμβάσεων στο Ολοήμερο
Νηπιαγωγείο<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=217&aId=443>

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά πακέτα για παιδιά με ειδικές
ανάγκες<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=217&aId=358>

Πρόσφυγες και παλιννοστούντες μαθητές στο ελληνικό εκπαιδευτικό
σύστημα<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=217&aId=366>

[image: Νέα για τη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση]<http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=216>
*Νέα για τη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=216>

Το στοίχημα της ActionAid Ελλάς για έναν καλύτερο
κόσμο<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=216&aId=447>

Οργάνωση Πρόσθετης Διδακτικής
Στήριξης<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=216&aId=344>

Ειδικές εισαγωγικές εξετάσεις για τα
ΤΕΙ<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=216&aId=457>

[image: Σεμινάρια - Συνέδρια] <http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=231>
*Σεμινάρια - Συνέδρια*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=231>

Το θέμα της παιδικής πορνογραφίας μέσω
διαδικτύου<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=466>

Φιλολογικές Ημερίδες στη
Θεσσαλονίκη<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=458>

Αξιολόγηση νέου εκπαιδευτικού
υλικού<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=444>

Το βιβλίο στη διδασκαλία των
Μαθηματικών<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=462>

12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων
Φυσικών<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=441>

Η ομαλή μετάβαση των παιδιών στην Α' τάξη
Δημοτικού<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=465>

Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β/θμιας
Εκπαίδευσης<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=231&aId=371>

[image: Σχολικοί Διαγωνισμοί] <http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=227>
*Σχολικοί Διαγωνισμοί*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=227>

Μαθητικός Διαγωνισμός
Χημείας<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=454>

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Αφίσας για την Πνευματική
Ιδιοκτησία<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=375>

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ποίησης και Διηγήματος με ελεύθερο
θέμα<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=442>

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Μαθητικών Εφημερίδων &
Περιοδικών<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=460>

Διαγωνισμός Νεότητας για το Περιβάλλον και την Αειφόρο
Ανάπτυξη<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=461>

Διαγωνισμός για την ανάδειξη ταλέντων στην επικοινωνία της
επιστήμης<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=227&aId=464>

[image: Ευρωπαϊκά Θέματα] <http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=190>
*Ευρωπαϊκά Θέματα*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=190>

«Moving Young Minds
2008»<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=190&aId=388>

Η σημασία του eTwinning για τους
μαθητές<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=190&aId=359>

Αξιοποίηση κοινοτικών επιδοτήσεων για την
Παιδεία<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=190&aId=449>

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Νέων<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=190&aId=463>

[image: Νέες Τεχνολογίες στην
Εκπαίδευση]<http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=214>
*Νέες Τεχνολογίες στην
Εκπαίδευση*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=214>

Η ψηφιακή σύγκλιση παίρνει σάρκα και
οστά<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=214&aId=453>

Η τεχνολογία προωθεί την επικοινωνία με τον
ΟΗΕ<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=214&aId=448>

Ανακαλύπτοντας το θαυμαστό κόσμο των θετικών
επιστημών<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=214&aId=467>

[image: Αθλητισμός και Περιβάλλον]<http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=265>
*Αθλητισμός και
Περιβάλλον*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=265>

Οι Ολυμπιακές Αξίες στα
σχολεία<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=265&aId=452>

Αποστολή στις πυρόπληκτες περιοχές της
Ηλείας<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=265&aId=456>

[image: Πολιτισμός και Εκπαίδευση]<http://sections.php?pId=1&iId=14&sId=191>
*Πολιτισμός και
Εκπαίδευση*<http://e-emphasis.sch.gr/sections.php?pId=1&iId=14&sId=191>

 Μεγάλη Διαπολιτισμική Γιορτή
UNICEF<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=191&aId=347>

Οι μαθητές πάνε
κινηματογράφο<http://e-emphasis.sch.gr/articles.php?pId=1&iId=14&sId=191&aId=387>


    Υλοποίηση: Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας
Υπολογιστών<http://www.cti.gr>-
Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών <http://www.cti.gr/nts>


-- 
http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων