ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[olpc-gr] Fwd: Δημόσια Διαβούλευση «Σχεδίου ενσωμάτωσης φορητού μαθητικού υπολογιστή στις σχολικές τάξεις

  • Subject: [olpc-gr] Fwd: Δημόσια Διαβούλευση «Σχεδίου ενσωμάτωσης φορητού μαθητικού υπολογιστή στις σχολικές τάξεις
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 3 Apr 2008 11:50:09 +0300
---------- Forwarded message ----------
From: Chris Petsos <chrispetsos [ at ] msn [ dot ] com>
Date: 3 Apr 2008 11:21
Subject: [olpc-gr] Δημόσια Διαβούλευση «Σχεδίου ενσωμάτωσης φορητού
μαθητικού υπολογιστή στις σχολικές τάξεις
To: karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr

O mail server tou PSD aporriptei kai to diko sas mail kai tou grnet.
 An exete thn kalwsunh proothiste to parakatw minima sthn lista.

 Xrhstos Petsos.

 Είμαι σίγουρος ότι αν το Classmate είχε ανάλυση 320x240 τότε το κείμενο
δημόσιας διαβούλευσης θα έλεγε

    Ελάχιστη ανάλυση οθόνης 320x240

:-)
Μήπως καταστροφολογώ; Ίσως...πάντως το τελικό συμπέρασμα θα βγει όταν
φτάσουμε στο "διά ταύτα".
Εγώ πάντως τις έστειλα τις παρατηρήσεις μου περισσότερο σχετικά με την
ενότητα "4. Τεχνολογική Διάσταση".
Πιστεύω ότι έμπειροι εκπαιδευτικοί-παιδαγωγοί πρέπει να καταθέσουν τις
απόψεις τους στην ενότητα "2. Εκπαιδευτική Διάσταση" γιατί νομίζω ότι εκεί
βρίσκεται πραγματικά το "ζουμί" της αντιπαράθεσης στο "Ανοιχτή vs Κλειστή"
Πλατφόρμα και προσωπικά δεν έχω επαρκείς γνώσεις για να τοποθετηθώ επί του
θέματος.

Χ.Π.

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live
Spaces. It's easy! Try it!

--
http://karounos.gr/blog/