ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[olpc-gr] [Fwd:[tsmedebthmia] Παρεμβάσεις ΤΕΕ στο Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση" και "Κοινωνία της Πληροφορίας"

  • Subject: [olpc-gr] [Fwd:[tsmedebthmia] Παρεμβάσεις ΤΕΕ στο Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση" και "Κοινωνία της Πληροφορίας"
  • From: ΚΟΝΤΑΞΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ <kontaxis [ at ] sch [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 22 Mar 2009 16:47:13 +0000


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε σχετικά με την παρέμβαση του εκπροσώπου του Τεχνικού
Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) στη 2η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης
του ΕΠ Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ),  η οποία πραγματοποιήθηκε
στις 17-3-2009. Το ΕΣΠΑ είναι το λεγόμενο Δ ΚΠΣ 2007-2013).


Ολόκληρη η εισήγηση δημοσιεύεται στο blog ΕΣΠΑ και Μηχανικοί
http://espaengineers.wordpress.com/2009/03/18/epedvm/

Επίσης, υπάρχει ανάλογη εισήγηση στο ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας (Γ΄ΚΠΣ)
στη διεύθυνση http://espaengineers.wordpress.com/2009/03/18/8thktp/

Τυχόν παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις θα ήταν πολύτιμες για την καλύτερη
παρέμβασή μας στα Προγράμματα. Μπορείτε να τις υποβάλετε υπό μορφή
σχολίων, κατευθείαν στο blog.


Ειδικότερα, στην ΕΠ Εκπαίδευση και δια βίου Μάθηση ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ
αναφέρθηκε στα εξής θέματα:

  1. Στην προετοιμασία του ΤΕΕ για τα θέματα του ΕΣΠΑ και στις
δυνατότητες συνδρομής του
  2. Στα διαρθρωτικά προβλήματα του Ελληνικού μοντέλου Ανάπτυξης τα οποία
επηρεάζουν την Εκπαίδευση και πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ειδικότερα
αναφέρθηκε στη μεγάλη απόκλιση που παρουσιάζει η Χώρα ως προς την
Τεχνολογική και Οργανωσιακή ετοιμότητα και την Καινοτομία σε σχέση με
το επίπεδο ανάπτυξή της, στη χαμηλή τεχνολογική κουλτούρα, στα
φαινόμενα εμπειρισμού που επικρατούν σε πολλούς τομείς και στην
επακόλουθη απαξίωση του ρόλου των επιστημόνων, συμπεριλαμβανομένων των
μηχανικών.
  3. Στην υστέρηση των ποιοτικών δεικτών της εκπαίδευσης σε σχέση με τους
τυπικούς δείκτες. Ιδιαιτέρως στα προβλήματα της Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης, της Δια βίου μάθησης, της ιδιόμορφης σχολικής αποτυχίας
και της αδυναμίας της να αναιρέσει τις κοινωνικές ανισοτητες στη
μόρφωση.
  4. Προτάσεις για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης, ειδικότερα σε ειδικά τεχνολογικά θέματα, Οργανωση και
Διοίκηση Εργαστηρίων κλπ,
  5. Πρόταση για την αναβάθμιση του μαθήματος της Τεχνολογίας στη Γενική
Εκπαίδευση, με τη χρηματοδότηση εργαστηρίων και την επιμόρφωση
εκπαιδευτικών
  6. Πρόταση για τη Σύνδεση Εκπαίδευσης με την Κοινωνία και την Παραγωγή
  7. Πρόταση για Ολοκληρωμένες - Οριζόντες δράσεις αξιοποίησης των
Ελλήνων Επιστημόνων και Ερευνητών, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων
της οικονομικής κρίσης.
  8. Πρόταση για Συνεργασία - Συνέργιες των ΕΠ Εκπαίδευσης και Δια βίου
Μάθησης με τα αντίστοιχα προγράμματα των Παραγωγικών Υπουργείων (ΥΠΑΝ,
ΥΠΕΧΩΔΕ, Απασχόλησης κλπ).
  9. Προτάσεις για την On going αξιολόγηση του Προγράμματος και για
δράσεις Αυτοαξιολόγησης
 10. Προτάσεις για τη Δημοσιότητα και Διαφάνεια του Προγράμματος
 11. Πρόταση για συμμετοχή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων
Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού των ΑΕΙ - ΠΟΣΔΕΠ στην Επιτροπή
Παρακολούθησης του ΕΠ.

Ομάδα δράσης του ΤΕΕ για το ΕΣΠΑ
http://espaengineers.wordpress.com







-------------------------------------------------
This mail sent through Greek School Network: http://www.sch.gr/
Το μήνυμα εστάλη μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: http://www.sch.gr/

Spam detection software, running on the system "slashterix.tee.gr", has
identified this incoming email as possible spam.  The original message
has been attached to this so you can view it (if it isn't spam) or label
similar future email.  If you have any questions, see
the administrator of that system for details.

Content preview:  Αγαπητοί συνάδελφοι, Σας ενημερώνουμε σχετικά με την παρέμβαση
   του εκπροσώπου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) στη 2η Συνεδρίαση
   της Επιτροπής Παρακολούθησης του ΕΠ Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ),
   η οποία πραγματοποιήθηκε στις 17-3-2009. Το ΕΣΠΑ είναι το λεγόμενο Δ ΚΠΣ
  2007-2013). [...] 

Content analysis details:   (6.0 points, 5.5 required)

 pts rule name              description
---- ---------------------- --------------------------------------------------
 3.5 BAD_ENC_HEADER         Message has bad MIME encoding in the header
 2.5 DATE_IN_PAST_12_24     Date: is 12 to 24 hours before Received: date

πλοήγηση μηνυμάτων