ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[olpc-gr] Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου & Ανοικτό / Ελεύθερο Λογισμικό

  • Subject: [olpc-gr] Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου & Ανοικτό / Ελεύθερο Λογισμικό
  • From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
  • Date: Sun, 13 Dec 2009 07:18:07 +0200
Αγαπητοί φίλοι,

ως διαχειριστής του Moodle του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, σε συνεργασία πάντα και με την υπόλοιπη ομάδα του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, έχω ξεκινήσει ένα FAQ που αφορά τα πλεονεκτήματα του Ανοικτού Λογισμικού και την κατάρριψη διαφόρων μύθων για τα 'προβλήματά'΄του. Δείτε παρακαλώ το σύνδεσμο ;OpenSource στη σελίδα http://www-elearn.pi.ac.cy. Αυτό που θα ήθελα είναι από τον ΕΛΛΑΚ να μου στείλετε κάποιο συμπληρωμένο και τεκμηριωμένο κείμενο για τους μύθους γύρω από το ΕΛΛΑΚ και πώς καταρρίπτονται. Αυτό είναι πολύ επείγον να γίνει, και επίσης να είναι τεκμηριωμένες οι θέσεις.

Φιλικ'ά

Αλέξανδρος Κοφτερός

πλοήγηση μηνυμάτων