Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ <https://eellak.gr/>, σε συνεργασία με την Openwise <http://www.openwise.eu/>, και τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS <http://www.innovathens.gr/>, σας καλούν την *Παρασκευή 09/06 στις 18:00 *στην εκδήλωση “*Εκπαίδευση σε 3 διαστάσεις- Παραδείγματα χρήσης εκτυπωτών τρισδιάστατων αντικείμενων στην εκπαίδευση”* Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν οι τεχνολογικές, οι εκπαιδευτικές και οι παιδαγωγικές πτυχές και τα σενάρια χρήσης από τα 5 σχολεία τα οποία χρησιμοποίησαν κατά την σχολική περίοδο 2016 -2017 τους 3d εκτυπωτές που διέθεσαν ο Οργανισμός Ανοιχτών ΕΕΛ/ΛΑΚ <https://ellak.gr/> και η Openwise <http://www.openwise.eu/> μετά από ανοιχτό κάλεσμα <https://edu.ellak.gr/2016/05/10/ekpedefsi-se-3-diastasis-ipovoli-protaseon-gia-ekpedeftiki-chrisi-5-ektipoton-3d-printers/> . Βασικός στόχος αυτής της προσπάθειας ήταν να αποτελέσει εισαγωγή στις πρακτικές, μεθοδολογίες και στις διαθέσιμες επιλογές στη χρήση εκτυπωτών τρισδιάστατων αντικείμενων στην εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων θα παρουσιάσουν τους μαθησιακούς στόχους τα σχέδια μαθήματος, τα συμπεράσματα και τις εμπειρίες τους από την χρήση και την ενσωμάτωση του τρισδιάστατων εκτυπωτών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προσκαλούμε λοιπόν στην εκδήλωση όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία και τις εκπαιδευτικές χρήσεις της ένταξης των τεχνολογιών τρισδιάστατης εκτύπωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία. *Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι ελεύθερη. Για καλύτερη οργάνωση του χώρου μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή **εδώ* <https://edu.ellak.gr/simmetochi-stin-ekdilosi-stin-ekdilosi-ekpedefsi-se-3-diastasis-paradigmata-chrisis-ektipoton-trisdiastaton-antikimenon-stin-ekpedefsi/>
---- Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και ενημέρωσης για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, https://lists.ellak.gr/edu/listinfo.html Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <edu+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.