Στις 15/12 λήγει η προθεσμία υποβολής των προτάσεων συμμετοχής στο Διαγωνισμό Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών <https://robotics.ellak.gr/> και από τις τις 16/12 θα ξεκινήσει η πρώτη αξιολόγηση των προτάσεων. Για τη διοργάνωση του Διαγωνισμού θα συγκροτηθεί Επιτροπή Αξιολόγησης, η οποία θα έχει τις εξής αρμοδιότητες: - Να ελέγχει τις προτάσεις των συμμετεχόντων σχολείων αν καλύπτουν τους όρους του διαγωνισμού, <https://robotics.ellak.gr/kritiria-axiologisis-diagonismou/> ώστε να αποκλείσει από τον διαγωνισμό όσες αντιτίθενται με τους παραπάνω όρους (χρήση closed source hardware- ή closed source κώδικα). - Θα είναι υπεύθυνη για την αξιολόγηση όλων των προτάσεων. Με σκοπό τη μέγιστη δυνατή διαφάνεια και την αξιολόγηση κάθε προσπάθειας, η επιτροπή θα μελετήσει, αξιολογήσει και θα προκρίνει τις προτάσεις από κάθε κατηγορία που διακρίνονται για την δημιουργικότητα, την έμπνευση, την ποιότητα, την πληρότητα, αλλά και τη γενικότερη σημασία τους στην εκπαίδευση. Κάθε αίτηση θα βαθμολογηθεί ανεξάρτητα από δύο αξιολογητές, ο μέσος όρος των δύο βαθμών καθορίζει την τελική κατάταξη της αίτησης. Σε περίπτωση που η απόκλιση της βαθμολογίας των δύο αξιολογητών είναι μεγαλύτερη του 25%, η αίτηση θα αξιολογείται από τρίτο αξιολογητή και η τελική βαθμολογία της αίτησης, θα προκύπτει από το μέσο όρο των δύο εγγύτερων από τους τρεις βαθμούς. Στην Επιτροπή Αξιολόγησης δεν μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από σχολεία που έχουν υποβάλλει προτάσεις. Για να δηλώσετε συμμετοχή στο μητρώο αξιολογητών του διαγωνισμού συμπληρώστε τα στοιχεία σας σε αυτή τη φόρμα <https://ellak.gr/engrafi-sto-mitroo-axiologiton-tou-diagonismou-rompotikis-anichton-technologion/> -- Κώστας Παπαδήμας ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών http://eellak.gr 210-2209380
---- Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και ενημέρωσης για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, https://lists.ellak.gr/edu/listinfo.html Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <edu+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.