ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

*ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ https://robotics.ellak.gr <https://robotics.ellak.gr>*

---------- Forwarded message ---------
Από: Elena Barka <barka [ dot ] elena [ at ] eellak [ dot ] gr>
Date: Παρ, 10 Απρ 2020 στις 3:30 μ.μ.
Subject: Re: 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην
Εκπαίδευση
To: Βασίλειος Λαδάς <basilioslad [ at ] gmail [ dot ] com>
Cc: admin <admin [ at ] eellak [ dot ] gr>

Αγαπητέ κ. Λαδά,

Ο διαγωνισμός θα πάρει παράταση αλλά δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε κάτι
οριστικό ακόμα όσο υπάρχουν εξελίξεις και αστάθμητοι παράγοντες για το πότε
θα ανοίξουν τα σχολεία.

Όσον αφορά το κομμάτι της χορηγίας του εξοπλισμού: Στο σημείο που
βρισκόμαστε και λόγω της έκτακτης κατάστασης, κι εφόσον δεν έχετε προβεί σε
αγορά του εξοπλισμού που έχετε δηλώσει στην πρότασή σας, είναι βέλτιστο να
γίνει η χορηγία του εξοπλισμού από εμάς.

Για να εγκριθεί η παραγγελία σας, το κόστος της δεν θα πρέπει να υπερβαίνει
το κόστος εξοπλισμού που έχετε αναφέρει στην πρότασή σας, συν 10% (μπορεί
δηλαδή να έχει κόστος έως: το κόστος που έχετε δηλώσει + 10% του κόστους
που έχετε δηλώσει).  (Υπενθυμίζουμε ότι στην αξιολόγηση της 2ης φάσης
λαμβάνεται υπόψη και το κόστος κατασκευής σε σχέση με τις λειτουργίες του
έργου).

Όλες οι παραγγελίες θα πρέπει να γίνουν ηλεκτρονικά.

Δείτε το συνημμένο για την αναλυτική διαδικασία παραγγελίας από 2
καταστήματα.

Εύχομαι υγεία και δύναμη για εσάς και τους οικείους σας.

Με εκτίμηση,

--
Έλενα Μπάρκα
ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών

Στις Πέμ, 9 Απρ 2020 στις 11:00 μ.μ., ο/η Βασίλειος Λαδάς <
basilioslad [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

--

https://gfoss.eu/
https://mathe.ellak.gr/

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και ενημέρωσης για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση,
https://lists.ellak.gr/edu/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <edu+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.