ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Νέο feature στο swarmlab.io, κλπ.

Αποστόλε καλημέρα,

Σε παρακαλώ γράψε ένα άρθρο για το edu.ellak.gr που να παρουσιάζει το
http://docs.swarmlab.io/index.html και όλα τα features του.

Επίσης στο
https://opensource.ellak.gr/2022/01/10/kalesma-gia-protasis-ergon-gia-to-gsoc-2022/
καταχώρισε ότι επεκτάσεις του  swarmlab.io κρίνεις ότι μπορούν να
υλοποιηθούν στο πλαίσιο του google summer of code.

--
Για όσους ασχολούνται με διδικατική/ εκπαιδευτική δραστηριότητα δέιτε και
αυτό....

On Fri, Feb 4, 2022, 22:12 anagnostopoulos <anagnostopoulos [ at ] uniwa [ dot ] gr> wrote:

> Καλησπέρα σας κ Καρούνο,
>
> μια μικρή ενημέρωση σχετικά με την πορεία του έργου μου.
>
> Στο swarmlab.io, υπάρχει πλέον η δυνατότητα της “custom” ανάπτυξης και
> τροποποίησης ενός image.
>
> Η λειτουργία αυτή μας δίνει την δυνατότητα να αναθέτουμε εργαστηριακές
> ασκήσεις στους φοιτητές όπως π.χ. κάνουμε ήδη μέσω του eclass ή moodle.
> Μόνο που εδώ τους παρέχουμε ταυτόχρονα και το εργαστηριακό περιβάλλον που
> χρειάζεται για την περίπτωση. Μέσω της λογικής των Microservices, που έχει
> έτσι και αλλιώς η πλατφόρμα, παρέχει πιστεύω την ευελιξία και την
> [...]

PNG image

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Λίστα αλληλογραφίας και ενημέρωσης για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση,
https://lists.ellak.gr/edu/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <edu+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων