ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [edu] ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΟΜΙΛΙΩΝ ΚΑΙ WORKSHOP FOSSCOMM2022

Αγαπητή κ. Τσακανίκα,
Αποτελεί τιμή μου η πρόσκληση σας να παρουσιάσω σε ένα τόσο καινοτόμο
Συνέδριο και σας ευχαριστώ.

Το συνέδριο έρχεται σε μια στιγμή όπου η πρωτοποριακή για τα Ελληνικά και
τα διεθνή δεδομένα mobile coaching εφαρμογη μας, στοχεύει να ενδυναμώσει
χιλιάδες άτομα στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή είναι βασισμένη σε επιστημονικά δεδομένα από την ψυχική υγεια
και το wellbeing.
Θα χαρώ να παρουσιάσω την επιστημονική τεκμηρίωση και τα ιδιαίτερα gamified
χαρακτήριστικα της.

Απλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το business model είναι σε μορφή freemium.
Εφόσον αυτό συνάδει με τη στόχευση του Συνεδρίου, θα χαρώ να στείλω
περαιτέρω στοιχεία.

Με έμπνευση,
*Effie Kyrikakis,*
MA Applied Psychology,
Positive Leadership Coach/Mentor
NeuroLearningPower® Founder
Edupreneur

*ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ *
*LIFE-LONG LEARNING CENTRES*

Ν. Πλαστήρα 5, 12461, Χαϊδάρι
5, N. Plastira str., 12461, Haidari

 210 5323249/+30 6936 908 905
<http://metamathesis.edu.gr/>metamathesis.edu.gr
<https://www.facebook.com/MetaMathesis/?ref=ts&fref=ts>M
<https://www.facebook.com/MetaMathesis/?ref=ts&fref=ts>etaMathesis
<https://www.facebook.com/MetaMathesis/?ref=ts&fref=ts>

--
*Effie Kyrikakis*
Education & Leadership Coach/ Mentor

Winners Education
Extended Education School
5, N. Plastira str. - Haidari
Tel/fax +30 2105323249
www.winners.edu.gr

*ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ*

Το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα τυχόν συνημμένα σε αυτό
αρχεία είναι εμπιστευτικό και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση του
φυσικού ή νομικού προσώπου στο οποίο απευθύνεται. Εάν δεν είστε ο
ενδεδειγμένος παραλήπτης,οφείλετε να μην το αντιγράψετε, αναμεταδώσετε,
χρησιμοποιήσετε ή αποκαλύψετε το περιεχόμενό του. Οφείλετε να ενημερώσετε
τον αποστολέα του μηνύματος για την εσφαλμένη λήψη του και αμέσως να
διαγράψετε το αντίγραφο από το σύστημά σας.Παρακαλώ σημειώσατε ότι
οποιεσδήποτε θέσεις ή απόψεις που παρατίθενται στο παρόν μήνυμα
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκφράζουν αποκλειστικά το συντάκτη του και δεν
αντιπροσωπεύουν, άνευ ετέρου, την εταιρεία  Winners Education  και τις
συνδεδεμένες με αυτήν επιχειρήσεις. Τέλος, ο παραλήπτης οφείλει να ελέγξει
για τυχόν ύπαρξη ιού στο παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στα
συνημμένα σε αυτό αρχεία. Η εταιρεία  Winners Education  αρνείται κάθε
ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ήθελε προκληθεί από ιό που ενδεχομένως
διαδοθεί από το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

*DISCLAIMER*

This email and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to which they are addressed
sender of receiving the email in error, and immediately delete the copy
from your system. Please note that any . If you are not the intended
recipient, you should not copy it, re-transmit it, use it or disclose its
contents, you should notify the views or opinions presented in this email
are solely those of the author and do not necessarily represent those of
Winners Education and its subsidiaries. Finally, the recipient should check
this email and any attachments for the presence of viruses.  Winners
Education  and its subsidiaries, accepts no liability for any damage caused
by any virus transmitted by this email.
----