ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....

Πολύ καλό νέο, εάν θέλεις καταχώρισε ένα κάλεσμα στο www.ellak.gr για
όσους θα ενδιαφερόντουσαν. Προτείνω να κινηθούμε προς δύο
κατευθύνσεις: α) στην συγκρότηση ομάδας "developers" και στην
διατύπωση τεκμηριωμένης πρότασης προς την πολιτεία( Υπουργεία, ΕΟΦ,
Συλλόγους Φαρμακοποιών κλπ).

Θ.Καρούνος