Έως την Τρίτη 16/6 θα οριστικοποιήσουμε τα οργανωτικά θέματα διεξαγωγής του συνεδρίου: 1. Tην Τρίτη θα συνταχθεί πίνακας με χρεώσεις και ωράρια ώστε καλύπτονται και με εφεδρείες όλες οι βασικές εργασίες που απαιτούνται για την διεξαγωγή του συνεδρίου. Παρακαλώ όσους θέλουν να συμβάλλουν στην διεξαγωγή του συνεδρίου να στείλουν email στο submissions [ at ] ellak [ dot ] gr σημειώνοντας τις ώρες διαθεσιμότητας και την εργασία που επιθυμούν να αναλάβουν, πχ, γραμματεία, τεχνική υποστήριξη, συντονισμός... 2. Χρειαζόμαστε δύο συντονιστές ανα συνεδρία, δηλαδή συνολικά δώδεκα, με βασική ευθύνη την τήρηση του προγράμματος και εξαγωγή συμπερασμάτων. Με βάση τα συμπεράσματα θα συνταχθεί κείμενο με τις βασικές προτάσεις του συνεδρίου. Παρακαλώ τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής να στείλουν τις διαθεσιμότητες τους με την ένδειξη 1-6, για το ποια συνεδρία επιθυμούν να συντονίσουν στο submissions [ at ] ellak [ dot ] gr. Εώς σήμερα έχουμε 284 εγγραφές στο συνέδριο και όλα τα workshops έχουν ικανοποιητικές συμμετοχές, την πιο μαζική συμμετοχή έχουν το GIS - 63 και το MOODLE - 59 Θ.Καρούνος -- Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί λιγότερο! - http://conf.ellak.gr/2009/