ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....

Καλησπέρα σας,

Παρακολούθησα την συζήτηση γύρω απο το θέμα και μια και έχω ιδιαίτερο
ενδιαφέρον γύρω απο τον χώρο της Ιατρικής Πληροφορικής (κάνω ένα
αντίστοιχο μεταπτυχιακό γύρω απο τον συγκεκριμένο κλάδο) θα ήθελα να
σημειώσω ορισμένες παρατηρήσεις γύρω απο το θέμα και να εκδηλώσω
ενδιαφέρον γύρω απο το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Δυστυχώς δεν έτυχε να γνωρίζω διεξοδικά το συγκεκριμένο λογισμικό,
αλλα όντας open source certified πρέπει να πληρεί ολες τις
προϋποθέσεις για την υιοθέτηση του απο την κοινότητα του ΕΛ/ΛΑΚ.

Προτείνω πριν κινηθούμε προς την υιοθέτηση του να καταγράψουμε
ορισμένα βασικά επιθυμητά χαρακτηριστικά που πρέπει να πληροι το
λογισμικό σχετικά με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα γύρω απο τον χώρο
τόσο της Ιατρικής Πληροφορικής όσο και γύρω απο τον χώρο του
Φαρμακευτικού κλάδου (ενδεικτικά αναφέρω το ICD-10 και το κατα πόσο το
συγκεκριμένο λογισμικό το υποστηρίζει).

Θα συμφωνήσω με τις προηγούμενες συζητήσεις σχετικά με την δημιουργία
ομάδας developers και εκδήλωσης γενικού ενδιαφέροντος και θα ήθελα να
εκδηλώσω και ο ίδιος ενδιαφέρον γύρω απο το συγκεκριμένο εγχείρημα (ως
developer και όσο το δυνατόν ως σχετικός με τον χώρο της Ιατρικής
Πληροφορικής).

Κλείνοντας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ενα φιλόδοξο εγχείρημα της
ομάδας στην οποια ανήκω, την OpenWorks, το οποίο φυσικά είναι ακόμα
στα πλαίσια του σχεδιασμού και έχει αρκετή δουλειά μπροστά του.
Εχουμε αγοράσει το domain openhealth.gr με σκοπό την δημιουργία μιας
online κοινότητας/portal/community ή οτιδηποτε μπορεί να βγεί απο την
προσπάθεια αυτή με σκοπό την προαγωγή του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού στον χώρο
της υγείας. Η προσπάθεια θα κινηθεί σε διάφορες κατευθύνσεις.
Ενδεικτικά αναφέρω:

- Ελληνοποιήσεις (γλώσσα)
- Υιοθετηση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα
- Καταλογογράφηση των Διεθνών και Ελληνικών ΕΛ/ΛΑΚ γύρω απο τον χώρο της υγείας.
- Καταγραφή Best Practice τεχνικών και παραδειγμάτων
- Community driven development.

Ένα τέτοιο εγχείρημα κάτω απο την ομπρέλα του ΕΛ/ΛΑΚ.gr και της
κοινότητας του θα έχει πολλά να προσφέρει γύρω απο το συγκεκριμένο
χώρο.

Ευχαριστώ πολύ,
Ρούτσης Φώτιος
OpenWorks Memeber, Developer