ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ωρολόγιο πρόγραμμα συνεδρίου

Έκανα μικρές αλλαγές στο πρόγραμμα και ενημέρωσα και το
http://conf.ellak.gr/2009/?page_id=32 ,  έχει γίνει πολύ καλή δουλειά
έως τώρα, συγχαρητήρια σε όλους...

Την Πέμπτη θα τυπώσουμε συνολικό αλφαβητικό κατάλογο συμμετεχόντων και
ανα workshop και αύριο Τετάρτη θα στείλουμε email μόνο στους
εγγεγραμμένους για τους τρόπους πρόσβασης και υπενθύμιση να επιλέξουν
μόνο τα workshops που είναι σίγουροι ότι θα παρακολουθήσουν, έχουμε
ήδη υπερβεί την χωρητικότητα των αιθουσών για τα workshops.

Θ.

Y.Γ. Έως τώρα έχουν συνολικά εγγραφεί 370.

--

--
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί
λιγότερο! - http://karounos.gr/blog/