ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Βιβλιοθηκονομικό λογισμικό ανοιχτού κώδικα

  • Subject: Re: [Dioikitiko-symboylio-ellak] Βιβλιοθηκονομικό λογισμικό ανοιχτού κώδικα
  • From: Sarantos Kapidakis <sarantos [ at ] ionio [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 24 Jul 2009 05:17:43 +0300
Υπάρχει ήδη ρεύμα εξελληνισμού για το koha, όπως μπορείτε να δείτε στο
http://kohaprojectgr.greeklis.org/
από το οποίο λείπουν ακόμα οι πληροφορικοί (και η ΕΛΛΑΚ)!
Αλλά οι βιβλιοθηκονόμοι το έχουν δει σοβαρά.

Μήπως αν συμβάλλουν και άλλοι στην προσπάθεια αυτή (ή σε άλλη, αν είναι
πιο όριμη - όπως το ΑΒΕΚΤ) γίνει κάτι καλύτερο;

Σαράντος