ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Athens Digital Week, 14-18/10/2009 Τεχνόπολις

  • Subject: Re: Athens Digital Week, 14-18/10/2009 Τεχνόπολις
  • From: Yiannis Belias <jonnyb [ at ] hol [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 4 Oct 2009 16:35:22 +0300
nikos roussos wrote
> σε πρώτη φάση θα δείξουμε βασική χρήση ubuntu(/edubuntu), καθώς αυτό θα
>  υπάρχει εγκατεστημένο στα netbooks. πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως πολλοί
>  μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικοί, δεν θα έχουν έρθει ποτέ ξανά σε επαφή με
>  linux.

Επειδή εγώ προσωπικά δεν έχω κάποια σχέση με χρήση υπολογιστή στην εκπαίδευση,
υπάρχει κάτι έτοιμο πχ σαν οδηγός, να μην πάμε τελείως χύμα;
Κάτι και για μαθητές και για εκπαιδευτικούς ίσως;
Μια και γνωρίζω εκπαιδευτικούς, αν είναι να τους καλέσω να δούνε κάτι που
πραγματικά θα τους ενδιαφέρει...

> επιπλέον θα μπορούσαμε να έχουμε εγκαταστήσει και το λογισμικό του
> παιδαγωγικού ινστιτούτου, το οποίο θα παρέχεται μαζί με τα μαθητικά
>  netbooks: http://is.gd/2SuOG

Αυτή τη στιγμή μου βγάζει σφάλμα, ελπίζω να διορθωθεί σύντομα.

Γιάννης

--
Yiannis Belias  <jonnyb [ at ] hol [ dot ] gr>                    `
Homepage [http://users.hol.gr/~jonnyb/video] '              .