ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ellak-Opengov

Συγχωρέστε με αν ως "νέος" αγνοοώ κάτι που δε θα έπρεπε κτλ. Έψαξα
αλλά δε βρήκα κάποια σχέση μεταξύ ΕΕΛΛΑΚ και της κυβερνητικής
πρωτοβουλίας Opengov.  Φαντάζομαι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που θα
θέλαμε να υπάρχει μια τέτοια σχέση, ακόμη και θεσμική θα έλεγα (ας
πούμε υπό την έννοια ότι διάφορες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
συμπληρώνουν το κράτος και χρηματοδοτούνται από το κράτος). Νομίζω ότι
η ΕΕΛΛΑΚ, παρά την όποια έλλειψη επιχειρηματικότητας που ίσως να
παρουσιάζει (στην Αμερική ας πούμε το ΔΣ έχει σοβαρά οικονομικά
κίνητρα να κλεινει συμφωνίες κτλ, που μάλλον δεν υπάρχουν στην
Ελλάδα), είναι ο κατάλληλος φορέας για επικουρικές προσπάθειες
αξιοποίησης των όποιων δεδομένων "ανοίγει" η κυβέρνηση, και με κάποια
προσπάθεια θα μπορούσε να είναι και δημιουργικός σύμβουλος για χρήση
ανοιχτών τεχνολογιών πιο πλατιά, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά
απ'ότι οι πιο συμβατικές δομές του Opengov (μπορεί πάντα να κάνω λάθος
σε αυτά, δεν έχω πλήρη γνώση των ανθρώπων, καταστάσεων κτλ των
προσπαθειών αυτών).

Δε θα είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο μόνος που βλέπει την κυβέρνηση να
δημοσιεύει Word .doc .docx και xls αρχεία, να προσφέρει περιορισμένους
μηχανισμούς αναζήτησης κτλ. Η επιθυμία μου, διατυπωμένη εδώ
http://proodos.tumblr.com/ , είναι να αξιοποιήσει την αργοπορία της η
χώρα για να προσπεράσει, χωρίς legacy εμπόδια, κάθε άλλη διακυβέρνηση
που υπάρχει, η τουλάχιστον να προσπαθήσει. Να είναι όλο το κυβερνητικό
και διοικητικό έργο εύκολα προσβάσιμο, να ξέρουμε τα έργα πότε
αρχίζουν, πότε τροποιούνται και πότε τελειώνουν, να μπορεί να
συγκριθεί το κόστος ενός χιλιομέτρου επαρχιακού δρόμου στη Λάρισα με
αυτό στον Έβρο, κτλ. Με τα πολλά σκάνδαλα και εγκλήματα των τελευταίων
χρόνων έχω παρομοίως διαβάσει άλλους ενδιαφερόμενους να ζητάνε
εποπτικά εργαλεία του δικαστικού έργου κτλ. Παραδείγματα υπάρχουν
σίγουρα πολλά, ελπίζω να έγινα κατανοητός χωρίς να έχω καταχραστεί το
χρόνο σας. Πιστεύω ότι υπό την αιγίδα της ΕΕΛΛΑΚ και άλλοτε με
spidering, άλλοτε με crowdsourcing και άλλοτε με διαπραγματεύσεις και
πιέσεις προς τα κυβερνητικά όργανα θα μπορούσε να στηθεί σιγά σιγά η
ανοιχτή και ελεύθερη πλατφόρμα διακυβέρνησης. Σε μεγαλύτερη χώρα θα
είχα ίσως προτείνει καινούριο ΜΚΟ φορέα, αλλά εν προκειμένω δε βλέπω
καλύτερη λύση. Φαντάζομαι θα ήθελα να σπρώξω το σχόλιο/πρότασή μου και
προς την Opengov πλευρά, αν και ελπίζω ότι ακούει κάποιος εδώ.
Φιλικά,

ΑΤ

πλοήγηση μηνυμάτων