ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Γενικο Νοσοκομειο της Κερκυρας...

  • Subject: Fwd: Γενικο Νοσοκομειο της Κερκυρας...
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 12 Aug 2011 20:38:12 +0300
ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

---------- Forwarded message ----------
From: Nikos Roussos <nikos [ dot ] roussos [ at ] eellak [ dot ] gr>
Date: 2011/8/12
Subject: Re:
To: Πολύβιος Μιχαηλίδης <pmichaelides [ at ] 1690 [ dot ] syzefxis [ dot ] gov [ dot ] gr>
Cc: info [ at ] ellak [ dot ] gr

Καλησπέρα κε. Μιχαηλίδη,

Είναι πάγια πολιτική της Εταιρεία ΕΛ/ΛΑΚ, ως μη κερδοσκοπικός φορέας,
να μην αναλαμβάνει τέτοια έργα. Είμαστε όμως στη διάθεση σας για
οποιαδήποτε διευκρίνηση σχετικά με τη χρήση Ανοιχτών εργαλείων για την
κατασκευή του διαδικτυακού σας τόπου.

2011/8/9 Πολύβιος Μιχαηλίδης <pmichaelides [ at ] 1690 [ dot ] syzefxis [ dot ] gov [ dot ] gr>

--
Νίκος Ρούσσος
Συνεργάτης ΕΕΛ/ΛΑΚ

--
- Jiddu Krishnamurti: If we can really understand the problem, the
answer will come out of it, because the answer is not separate from

- http://karounos.gr/blog/