ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: prosklisi simetoxis sin nea epistimoniki epitropi

  • Subject: Re: prosklisi simetoxis sin nea epistimoniki epitropi
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 15 Feb 2013 11:27:49 +0200
Αγαπητοί συνεργάτες,

σας παρακαλώ αφιερώστε λίγα λεπτά και συμπληρώστε τα στοιχεία σας καθώς και
την Ομάδα Εργασίας στο  google doc
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Akn_59os2f60dGVTd1ZQcGhMVkpTQlJLR29BUE5qWkE&usp=sharingγια
να ενεργοποιηθεί η επιστημονική επιτροπή.

Θ.Καρούνος

--

--
- Jiddu Krishnamurti: If we can really understand the problem, the answer
will come out of it, because the answer is not separate from the problem.

- http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων