ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Online meeting - Tμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Κρήτης

  • Subject: Re: Online meeting - Tμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Κρήτης
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 19 Feb 2013 13:10:31 +0200
κ.Πηγουνάκη,

θα παρουσιάσουμε την δουλειά που έχετε κάνει στο http://www.ellak.gr/,
προτείνω εσείς ή/και συνεργάτες να δηλώσετε συμμετοχή στις Ομάδες
Εργασίας της Επιστημονικής Επιτροπής( http://goo.gl/itjbq )  που σας
ενδιαφέρουν στο google spreadsheet
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Akn_59os2f60dGVTd1ZQcGhMVkpTQlJLR29BUE5qWkE&usp=sharing

Επίσης μπορείτε να ενημερώσετε όποιον άλλο κρίνετε ότι ενδιαφέρετε να
συνεισφέρει στις ομάδες εργασίας, ειδικά στις ομάδες  Άδειες Χρήσης,
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων & Ανοιχτές
Τεχνολογίες Υλικού(open hardware) που έχουν μικρή συμμετοχή.

Με εκτίμηση,
Θ.Καρούνος

--

--
- Jiddu Krishnamurti: If we can really understand the problem, the
answer will come out of it, because the answer is not separate from

- http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων