ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Σχετικά με την θέαση δεδομένων της Κτηματολόγιο ΑΕ μέσω WMS σε ΕΓΣΑ87

  • Subject: Fwd: Σχετικά με την θέαση δεδομένων της Κτηματολόγιο ΑΕ μέσω WMS σε ΕΓΣΑ87
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 22 Apr 2013 10:55:18 +0300
ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

---------- Forwarded message ----------
From: Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>
Date: 2013/4/22
Subject: Re: Σχετικά με την θέαση δεδομένων της Κτηματολόγιο ΑΕ μέσω WMS σε
ΕΓΣΑ87
To: Nikos Alexandris <nik [ at ] nikosalexandris [ dot ] net>
Cc: greek [ at ] lists [ dot ] osgeo [ dot ] org, info [ at ] ellak [ dot ] gr, hellasgi [ at ] yahoo [ dot ] gr,
fosscomm2013 [ at ] gmail [ dot ] com, ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ <ant [ dot ] mihalakis [ at ] yahoo [ dot ] gr>,
prodromos [ dot ] tsiavos [ at ] eellak [ dot ] gr, "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>

Πολύ ωραία που ο Νίκος ο Αλεξανδρής ετοίμασε μια σύνοψη της κατάστασης όπως
ισχύει σήμερα.  Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι είναι χάσιμο χρόνου να
μπλέκεις με φορείς, αποφάσεις, πολιτική και γραφειοκρατία όταν μπορείς να
λύσεις ένα θέμα με τεχνικό τρόπο.

Αντιλαμβάνομαι τα παρακάτω και παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος.

1) Η Κτηματολόγιο παρέχει τα δεδομένα αλλά όχι στο ανοικτό πρότυπο WMS [1].

2) Η μετατροπή από ΕΓΣΑ 87 σε WGS (84 υποθέτω) είναι ένας απλός γραμμικός
μετασχηματισμός που μπορεί να γίνει με ικανοποιητική ακρίβεια για τους
σκοπούς που μας ενδιαφέρουν.  Και τα δυο συστήματα χρησιμοποιούν το ίδιο
ελλειψοειδές [2]. (Έτσι κι αλλιώς τα δεδομένα έχουν πιθανότητα γεννηθεί σε
WGS 84 και μετασχηματίζονται σε ΕΓΣΑ 87).

Μήπως λοιπόν θα μπορούσαμε λοιπόν ως κοινότητα να αποκωδικοποιήσουμε το
πρωτόκολλο που χρησιμοποιεί η Κτηματολόγιο για τη διάθεση των δεδομένων της
και να φτιάξουμε και να διαθέσουμε ως λογισμικό ανοικτού κώδικα μια
βιβλιοθήκη που να παρέχει τα δεδομένα σύμφωνα με το WMS;

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/**Web_Map_Service<http://en.wikipedia.org/wiki/Web_Map_Service>

[2] http://el.wikipedia.org/wiki/%**CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%**
CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%93%CE%**B5%CF%89%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CF%**
84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%A3%**CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%**
CE%B1_%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%**86%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82_**1987<http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%A3%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1_%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82_1987>

Φιλικά,

Διομήδης Σπινέλλης

--
http://www.eellak.gr/, http://mycontent.ellak.gr/,