ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: ΔΙΚΤΥΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ - Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας / EEΛ/ΛΑΚ

  • Subject: Fwd: ΔΙΚΤΥΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ - Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας / EEΛ/ΛΑΚ
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 8 May 2013 12:45:04 +0300
ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

---------- Forwarded message ----------
From: Despoina Mitropoulou <des [ dot ] mitropoulou [ at ] eellak [ dot ] gr>
Date: 2013/5/8
Subject: Re: ΔΙΚΤΥΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
To: "K.G. Margaritis" <kmarg [ at ] uom [ dot ] gr>
Cc: info <info [ at ] ellak [ dot ] gr>

 Καλησπέρα,

Σας επισυνάπτω μία σύντομη παρουσίαση για χρήση στη σημερινή συνάντηση
καθώς και την αρχική επιστολή που είχαμε στείλει στην Περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας.

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

--
Δέσποινα Μητροπούλου
ΕΕΛ/ΛΑΚ

Στις 8 Μαΐου 2013 - 11:57 π.μ., ο χρήστης Despoina Mitropoulou <
des [ dot ] mitropoulou [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε:

--
http://www.eellak.gr/, http://mycontent.ellak.gr/,
http://www.creativecommons.gr/, http://mathe.ellak.gr/