ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [epistimoniki-epitropi-ellak] Fwd: GreekAcademicsInit. Διαδικτυακά Μαθήματα - Ανάπτυξη ή επιδοτήσεις;

  • Subject: Re: [epistimoniki-epitropi-ellak] Fwd: GreekAcademicsInit. Διαδικτυακά Μαθήματα - Ανάπτυξη ή επιδοτήσεις;
  • From: Dimitris Laskaris <dlascaris [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 24 Jul 2013 16:26:19 +0300
Με την επισήμανση ότι είναι:* τουλάχιστον απαράδεκτο να μην ενσωματώνεται
κάποιας μορφής 'διαδραστικής αξιολόγησης' αυτών την ηλεκτρονικών μαθημάτων
από τους ίδιους τους φοιτητές-σπουδαστές-πλοηγούς για το
Περιεχόμενο-Μορφή-Επικοινωνίες που ευνοούν...**εγκρίνω και επαυξάνω τις
επισημάνσεις αυτού του διαλόγου*!

Για την επεξήγηση του όρου '*διαδραστική αξιολόγηση*' απλά... καταθέτω μια
επιστημονική εργασία (*στα πλαίσια των Μεταπτυχιακών Σπουδών μου στο ΕΑΠ*)
όπου επιδίωξα να διερευνήσω τα κριτήρια αξιολόγησης, αξιοποιώντας 5 έρευνες
και εφαρμογές του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης - Moodle.

Με εκτίμηση,

Δημήτρης Λάσκαρης (http://www.medie.opengr.net/ )

Στις 24 Ιουλίου 2013 - 10:51 π.μ., ο χρήστης Dimitris Kotzinos <
kotzino [ at ] teiser [ dot ] gr> έγραψε: