ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: fyi: πληροφορική και ελεύθερο λογισμικό στα σχολεία

  • Subject: Re: fyi: πληροφορική και ελεύθερο λογισμικό στα σχολεία
  • From: "Sergey Tsabolov ( aka linuxman )" <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 27 Aug 2013 10:38:35 +0300

Στις 27/08/2013 02:12 πμ, ο/η Sarantos Kapidakis έγραψε:
Νομίζω το παρακάτω άρθρο τα εξηγει πολύ καλά, και δίνει μια καλή εικόνα στο τι πρέπει να συμπεριληφθεί στην πληροφορική στα σχολεία.
Ναι πράγματι εξηγεί πολύ καλά το θέμα,

http://osarena.net/opinions/%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CF%87%CE%AC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF.html

Νομίζω η θέση μας πρέπει να είναι πως τα σχολεία θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές και λειτουργικά συστήματα αποκλειστικά ελεύθερου λογισμικού.
Απλά νομίζω ότι Υπουργός άλλα και γενικά στο Υπουργείο Παιδιάς δεν έχουν διαβάσει και δεν πρόκειται να διαβάσουν αυτό το άρθρο και πολλά άλλα παρόμοια. Εννοείτε δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτά που γράφει και λέει Richard Stallman <http://www.stallman.org/> http://www.gnu.org/education/edu-schools.html

Χαιρετισμούς

Σαράντος Καπιδάκης