ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Δελτίο Τύπου - Ανάπτυξη διαδικτυακής υπηρεσίας της ΓΓΠΣ σε συνεργασία με την ΕΕΛ/ΛΑΚ

  • Subject: Re: Fwd: Δελτίο Τύπου - Ανάπτυξη διαδικτυακής υπηρεσίας της ΓΓΠΣ σε συνεργασία με την ΕΕΛ/ΛΑΚ
  • From: Christos Bouras <cbouras [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 23 Sep 2013 10:05:41 +0300
Καλημέρα σας,
Η πρωτοβουλία είναι σημαντική και εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο αυτό διότι
θα διευκολύνει επι τέλους την διαλειτουργικότητα μεταξύ συστημάτων του
Δημοσίου.
Ωστόσο αναρωτιέμαι.
Στην ΓΓΠΣ υπάρχουν αρκετοί πληροφορικοί που προσλήφθηκαν προκειμένου να
υλοποιούν έργα πληροφορικής. Δεν μπορούν να γράψουν ένα κώδικα για την
δημιουργία ενός web-service; Νομίζω ότι θα πρέπει να αιτιολογηθεί από την
πλευρά η απόφαση της ΓΓΠΣ να ζητήσει βοήθεια από την κοινότητα για την
ανάπτυξη μίας τέτοιας εφαρμογής.

Σας ευχαριστώ,
--
*Bouras Christos*
*mail*: cbouras [ at ] gmail [ dot ] com