ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: foritotita

Καλησπέρα,

Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό μια τέτοια εφαρμογή να σέβεται την προσωπική
ζωή του χρήστη.
Γι αυτό θεωρώ προϋπόθεση μια τέτοια εφαρμογή να είναι ΕΛ/ΛΑΚ ώστε να μπορώ
να γνωρίζω με ποιον τρόπο χειρίζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όπως
είναι η λίστα επαφών μου. Αυτονόητο δε είναι το ότι είναι αδιανόητο μια
τέτοια εφαρμογή να σου ζητάει να κάνεις login με facebook ή google
λογαριασμό.

Συγγνώμη, αλλά δεν μου κάνει κάτι τέτοιο όπως η προτεινόμενη εφαρμογή.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων είναι ζήτημα προσέγγισης και σε καμία περίπτωση
προσωπικό.

Πέτρος

Στις 5 Νοεμβρίου 2015 - 2:14 μ.μ., ο χρήστης Vagelis Antoniadis <
vanton [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: