ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Mathitikos Ypologistis

Κώστα,

συμφωνώ με το σκεπτικό σου για το έργο. Απλά το είδα ως μια ευκαιρία να
προάγουμε το ΕΛΛΑΚ στην εκπαίδευση.

Είναι μια δράση που υλοποιείται χωρίς σοβαρό σχεδιασμό, σίγουρα ωφελούνται
όσοι εμπορεύονται υπολογιστές και οι μαθητές που δεν είχαν υπολογιστή στο
σπίτι, αλλά το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα θα είναι μηδαμινό. Προφανώς τα
προβλήματα είναι πολλά εκτός από τα καθαρά τεχνικά θέματα, οι υπολογιστές
αυτοί δεν αντέχουν στην χρήση από παιδιά, οι τάξεις δεν έχουν υποδομή για
φορητούς υπολογιστές οι μπαταρίες θα δημιουργήσουν και οικολογικό πρόβλημα
εάν δεν ανακυκλώνονται σωστά κλπ...

Η ιδέα είναι να σχεδιάσουμε μια "έξυπνη" καμπάνια με ένα "landing page" και
ένα σύντομο viral email που θα κάνει και έμμεση κριτική στην βάση "σας
χαρίζουν 450 ευρώ τι χρήσιμο μπορείτε να κάνετε με αυτό τον υπολογιστή ώστε
να πιάσουν τόπο αυτά λεφτά";

Θα δαπανηθούν συνολικά 68 εκ. ευρώ...

Θ.




2009/9/2 K.G. Margaritis <kmarg [ at ] uom [ dot ] gr>

> Θοδωρε
> Ευχαριστως να βοηθησουμε με ολο το σχεδτικο υλικο απο τη δουλεια του
> Ανοικτου Λογισμικου για το ΠΣΔ.
> Θα πω στους συνεργατες να σου στειλουν υλικο.
>
> Ο λογος που δεν απαντησα αμεσα στα προηγουμενα mail ειναι γιατι εχω μερικες
> 'ριζικες' επιφυλαξεις για το ολο project.
> Προσωπικα  η λογικη 'παρτε απο 450 ευρω' δε με βρισκει συμφωνο, για να μη
> πω οτι πιθανα να λειτουργησει και αναποδα.
> Κατα την αποψη μου η 1η Γυμνασιου ειναι πολυ νωρις για να μοιρασεις pc
> χωρις πολυ συγκεκριμενο και δομημενο εκπαιδευτικο περιεχομενο, εκπαιδευτικη
> μεθοδολογια, συνδεση με το αναλυτικο προγραμμα κλπ. Κατα την αποψη μου το
> πιθανοτερο ειναι οτι τα παιδια θα χαζευουν στο Internet, θα παιζουν
> παιγνιδια, θα κατεβαζουν μουσικη και ταινιες, για να μην αναφερω τα
> χειροτερα. Ειναι αδυνατο να αυτενεργησουν μαθησιακα, εδω καλα καλα δε ξερουν
> τη μεθοδο των τριων ακομη. Σε αυτη την ηλικια πιστευω οτι απαιτειται
> συστηματικη διδασκαλια των βασικων εννοιων και οχι πυροτεχνηματα.
> Θυμαμαι αρθρα απο Αμερικη και απο Ινδια που δειχναν οτι η λογικη αυτη
> διευρυνει αντι να περιορισει το χασμα: τα παιδια που εχουν καλους δασκαλους
> και βοηθεια στο σπιτι θα κερδισουν, τα αλλα.. θα χασουν την ωρα τους στο
> Internet. Θυμαμαι το Δερτουζο που επιχειρηματολογουσε αναλογα στα βιβλια
> του.
> Κατα την αποψη μου θα μπορουσαν να δωσουν 150 το πολυ ευρω ανα μαθητη για
> ενα netbook και με τα υπολοιπα 300 ανα μαθητη θα επρεπε επιτελους να
> φτιαξουμε συστηματικα Ψηφιακο Περιεχομενο, Ελληνοποιημενο Λογισμικο, Ανοικτη
> Βιντεοθηκη, κλπ κλπ.
> Αλλο να μοιραζεις pc σε πρωτοετεις φοιτητες και αλλο σε παιδια της 1ης
> Γυμνασιου.
> Νομιζω οτι εκπαιδευτικα ειναι προβληματικο.
>
>
> Στις 02 Σεπτεμβρίου 2009 4:40 μ.μ., ο χρήστης Theodoros G. Karounos <
> karounos [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε:
>
> Κώστα,
>> έχουμε αρχίσει μια σελίδα στο WIKI(
>> http://www.ellak.gr/index.php?option=com_openwiki&Itemid=103&id=ellak:student_pc) που θα τεκμηριώνει γιατί ένας μαθητής είναι καλύτερο να προμηθευτεί το
>> netbook με UBUNTU αλλά και ποιες εφαρμογές του είναι χρήσιμες. Επίσης για
>> όσους επιλέξουν MS WINDOWS ποιες ΕΛΛΑΚ εφαρμογές τους προτείνουμε να
>> χρησιμοποιήσουν.
>>
>> Μπορείτε να βοηθήσετε στον εμπλουτισμό του περιεχομένου αυτής σελίδας ώστε
>> να έχουμε αρκετό υλικό για να φτιάξουμε ένα micro-site για αυτή την δράση,
>> αναζητούμε και κεντρικό σύνθημα για την προώθηση της καμπάνιας.
>>
>> Θ.Καρούνος
>>
>>
>> --
>> - In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary
>> act, Orwell - http://karounos.gr/blog/
>>
>

πλοήγηση μηνυμάτων