ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: ΡΟΛΟΙ ΠΣ (συνέχεια συνάντησης 8/3/16)

  • Subject: Fwd: ΡΟΛΟΙ ΠΣ (συνέχεια συνάντησης 8/3/16)
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 17 Mar 2016 15:24:34 +0200
Σχόλια ?

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: "Καλλιόπη Καψωμενάκη" <pkaps [ at ] minedu [ dot ] gov [ dot ] gr>
Ημερομηνία: 17 Μαρ 2016 2:22 μ.μ.
Θέμα: ΡΟΛΟΙ ΠΣ (συνέχεια συνάντησης 8/3/16)
Προς: <t [ dot ] karounos [ at ] gmail [ dot ] com>
...

> Καλησπέρα σας,
>
>
>
> Σε συνέχεια της συνάντησής μας στις 8/3/16, για το θέμα των ρόλων σε
πληροφοριακά συστήματα (ΠΣ) που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία, όπως το
ΟΠΣΥΔ, κρίνουμε απαραίτητο να αποδοθούν διακριτοί ρόλοι.
>
> Οι ρόλοι που διακρίνουμε είναι οι εξής:
>
>
>
> ·         Υπεύθυνος οργάνωσης και διοίκησης ομάδων και επικοινωνίας όλων
των εμπλεκομένων
>
> ·         Εμπλεκόμενες Διοικητικές Υπηρεσίες που είναι υπεύθυνες για την
υποχρεωτική ενημέρωση των δεδομένων του ΠΣ από τους χρήστες (με τις
κατάλληλες εγκυκλίους και διαδικασίες), την υποστήριξη χρηστών σε
διοικητικά θέματα, της ενσωμάτωσης διοικητικών διαδικασιών και πράξεων στο
ΠΣ, την αξιολόγηση λειτουργίας του ΠΣ, κα. Συνεργασία με τον υπεύθυνο του
ΠΣ για την έκδοση νέων εγκυκλίων ή διατάξεων, ώστε να εξασφαλίζεται η
εφικτότητα υλοποίησης των αλλαγών στο ΠΣ σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα
>
> ·         Ομάδα διαχείρισης δικτυακής και υπολογιστικής υποδομής που
φιλοξενεί το ΠΣ (κρίσιμες αναβαθμίσεις, αντίγραφα ασφαλείας, έλεγχος
αρχείων καταγραφής, έλεγχος κατάστασης υλικού, έλεγχος καλής λειτουργίας,
θέματα ασφάλειας, κα)
>
> ·         Ομάδα ανάπτυξης λογισμικού. Σε αυτό περιλαμβάνεται και
μετέπειτα υποστήριξη και διόρθωση bugs, προσθήκη επεκτάσεων, κα
>
> ·         Ομάδα διαχείρισης του συστήματος
>
> o   Ορισμός προδιαγραφών νέων λειτουργιών, επεκτάσεων
>
> o   Εντοπισμός και καταγραφή σφαλμάτων, προβλημάτων, και δυσλειτουργιών.
>
> o   Παραλαβή και έλεγχος νέων λειτουργιών, επεκτάσεων, διορθώσεων,
αναβαθμίσεων και τήρηση αρχείου εκδόσεων του κώδικα της εφαρμογής
>
> o   Προσθήκη λειτουργικότητας μικρής κλίμακας όπως π.χ. δημιουργία
αναφορών
>
> o   Διαχείριση υπομερών του συστήματος (π.χ. SharePoint, Βάση Δεδομένων)
>
> o   Εκπλήρωση αιτημάτων της Διοίκησης σχετικών με το ΠΣ, όπως
στατιστικών  στοιχείων και δεδομένων, όπου δεν παρέχονται αυτόματα από το ΠΣ
>
> o   Οργάνωση, εκτέλεση και παρακολούθηση διαδικασιών  και λειτουργιών
παρεχόμενων από το ΠΣ
>
> o   Ενημέρωση παραμέτρων συστήματος και εισαγωγή μαζικών δεδομένων στο
σύστημα
>
> ·         Ομάδα υποστήριξης των χρηστών του συστήματος
>
> o   Τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία με χρήστες
>
> o   Δημιουργία, διαγραφή και μεταβολή χρηστών του συστήματος.
>
> o   Αντιμετώπιση παραπόνων.
>
>
>
> Παραμένουμε στη διάθεσή σας για περαιτέρω διευκρινίσεις.
>
>
>
>
>
>
>
> Καλλιόπη Καψωμενάκη
>
>
>
> Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας  και Θρησκευμάτων
>
> Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
>
> Τμήμα Α' Ψηφιακού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εφαρμογών Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
>
> Τηλ. 210- 344 2524
>
>
>
>
 
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Επιστημονική Επιτροπή ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/epistimoniki-epitropi-ellak/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <epistimoniki-epitropi-ellak+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.