ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Για ενημέρωση: - Οργανωτικά θέματα moodleMoot

  • Subject: Για ενημέρωση: - Οργανωτικά θέματα moodleMoot
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 27 Nov 2017 13:32:22 +0200
...  https://moodlemoot.org/mootgr17/


---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: "Kostas Papadimas" <pkst [ at ] eellak [ dot ] gr>
Ημερομηνία: 27 Νοε 2017 13:26
Θέμα: ΕΠΕΙΓΟΝ - Οργανωτικά θέματα moodleMoot
Προς: "Theodoros Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>, "Cleo Sgouropoulou" <
csgouro [ at ] teiath [ dot ] gr>, "Simos Retalis" <retal [ at ] unipi [ dot ] gr>, "Dr. Avgoustos
Tsinakos" <tsinakos [ at ] teiemt [ dot ] gr>, "Theofanis Orfanoudakis" <fanis [ at ] eap [ dot ] gr>,
"Γιάννης Χρηστίδης" <ichristidis [ at ] eap [ dot ] gr>, "Demetrios Sampson" <
sampson [ at ] iti [ dot ] gr>, "Yiannis Arapoglou" <yiannis [ at ] wideservices [ dot ] gr>, "Paraskevas
Michael" <mparask [ at ] cti [ dot ] gr>, "Νίκος Τζιμόπουλος" <nikos [ dot ] tzim [ at ] gmail [ dot ] com>
Κοιν.: "admin" <admin [ at ] eellak [ dot ] gr>

Καλησπέρα σας
Σε 4 ημέρες ξεκινάει το moodleMoot και τώρα που ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα,
θα πρέπει να δούμε και τα οργανωτικά του.

*    1) Ομάδα οργάνωσης του συνεδρίου*
 Ως ΕΕΛΛΑΚ θα είμαστε 2 άτομα και τις 2 ημέρες, ενώ η Κα Σγουροπούλου με
έχει ενημερώσει ότι θα υπάρχουν και 3 φοιτητές από το ΤΕΙ για να βοηθήσουν
(παρακαλώ επιβεβαιώστε και στείλτε μας και τα στοιχεία επικοινωνίας τους
για να συντονιστούμε μαζί τους). *Δεν είναι αρκετοί* (ιδιαίτερα για τη
δεύτερη μέρα που θα υπάρχει συγχρόνως δραστηριότητα σε 3 αίθουσες)
    Θα πρέπει να έχουμε και για τις δύο ήμερες:
    2 άτομα στη γραμματεία - 1 άτομο σε κάθε αίθουσα για τεχνικά θέματα
(παρουσιάσεις- προτζέκτορα πληροφορίες κοκ)
* Παρακαλώ ενημερώστε με για το ποιοι από την οργανωτική επιτροπή θα
συνεισφέρουν σε αυτό με ονόματα και διαθεσιμότητες (μέρες και ώρες).*

    2) *Session Chairs και για τις 2 ημέρε*ς
 Θα πρέπει να έχουμε session chairs  την Παρασκευή στην κύρια αίθουσα, και
το Σάββατο και στις 3 αίθουσες. Παρακαλώ ενημερώστε με ποιο session μπορεί
να αναλάβει ο καθένας σας.

    3) *MoodleMoot Conference Dinner*
    Την Παρασκευή είχε προταθεί να γίνει ένα social dinner σε ένα
εστιατόριο της Αθήνας με τον Martin και την οργανωτική επιτροπή.  Όπως
αποφασίσαμε στην τηλεδιάσκεψη , ο καθένας πληρώνει το μερίδιο του εκτός από
τον Martin  για τον οποίο
    θα καλυφθούν τα έξοδα από την ΕΕΛΛΑΚ. Πρέπει να δούμε πόσα άτομα θα
είναι στο dinner για να κλείσουμε κάπου. Για αυτό το λόγο έφτιαξα ένα
spreadsheet
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/11TSLMyoi2ppQL1T6VHXUBga4Oui-9VB1tIG1PAA43eU/edit#gid=0>
για να καταγράψουμε τον αριθμό των ατόμων. Επίσης παρακαλώ συμπληρώστε αν
έχετε κάποιο προτεινόμενο εστιατόριο.

   * 4) Closing session του συνεδρίου*
    Ποιοι από την οργανωτική επιτροπή θα μπορείτε να συμμετέχετε στο
closing session του συνεδρίου για να δούμε τη σύνθεση του πάνελ? Προτείνετε
να έχουμε θεματικό closing session (π.χ  ΕU Funds και elearning -που
φαίνεται να ενδιαφέρει τον Martin) ή να είναι κάτι γενικό απολογιστικό?

*    5) Introduction and Welcome*
Εκτός από εκπροσώπους του ΤΕΙ Αθήνας και της ΕΕΛΛΑΚ θα υπάρξει κάποιος
άλλος που θα κάνει χαιρετισμό στην έναρξη του συνεδρίου?

*Παρακαλώ πολύ απαντήστε μου το αργότερο μέχρι αύριο στα παραπάνω καθώς
είμαστε στην τελική ευθεία για το συνέδριο*

-- 
Κώστας Παπαδήμας
ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών http://eellak.gr
2107474271 <21%200747%204271>
 
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Επιστημονική Επιτροπή ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/epistimoniki-epitropi-ellak/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <epistimoniki-epitropi-ellak+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων