ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Περί διοργάνωσης GUADEC στη Θεσσαλονίκη

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: Efstathios Iosifidis <iefstathios [ at ] gmail [ dot ] com>
Ημερομηνία: 30 Ιουνίου 2018 - 2:30 μ.μ.
Θέμα: Re: Περί διοργάνωσης GUADEC στη Θεσσαλονίκη
Προς: Vivi Petsioti <p [ dot ] petsioti [ at ] eellak [ dot ] gr>
Κοιν: Ioannis Stamelos <stamelos [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr>, Vivia Nikolaidou <
n [ dot ] vivia [ at ] gmail [ dot ] com>, Tom Tryfonidis <tomtryf [ at ] gmail [ dot ] com>, Sebastian Dröge <
slomo [ at ] coaxion [ dot ] net>, admin <admin [ at ] eellak [ dot ] gr>


Άργησα λίγο να γράψω την περίληψη τι έχει να κάνει ο καθένας. Έχουμε κάνει
μια ερώτηση σχετικά με το υποστηρικτής-συνδιοργανωτής και περιμένουμε
απάντηση. Αλλά αυτό θεωρητικά μπορεί να αναφερθεί σε επόμενο mail.

Τι έχει να κάνει ο καθένας:

1. Ο κος Σταμέλλος θα ρωτήσει για την διαθεσιμότητα του κόκκινου κτιρίου
αρχές Ιουλίου 19 ή τέλη Αυγούστου 19 (η ημερομηνία θα οριστικοποιηθεί
σύντομα για να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε). Θα ρωτήσει και τιμές. Αυτό μέχρι
τέλη επόμενης εβδομάδας.
1.1 Η Βίβιαν (ΕΛΛΑΚ) θα ρωτήσει ΠΑΜΑΚ για χώρους και τιμές.

Οι προδιαγραφές περιγράφονται στο wiki
https://wiki.gnome.org/action/show/GUADEC/HowTo/Venue?
action=show&redirect=GUADEC%2FPlanningHowTo%2FVenue

Είπαμε το συνέδριο θα είναι 7 ημέρες, από αυτές τις 2 θα χρειαστούν 2
αμφιθέατρα με μικροφωνική εγκατάσταση, projector και δυνατότητα
εγγραφής-streaming των ομιλιών (ψάχνουμε ποιοι θα το αναλάβουν).
Χωρητικότητες 200-300 άτομα το ένα και 100-150 άτομα το άλλο.
Τις 3 ημέρες θα χρειαστούν έως και 5 αίθουσες των 20 ατόμων περίπου, για
hacking sessions. Ίσως χρειαστούν projectors εδώ.
Τις 2 πρώτες μέρες θα είναι το board οπότε μία από τις μικρές αίθουσες
μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτούς.
Στο wiki γράφει και μια αίθουσα για τον τύπο. Μια αίθουσα για τους
εθελοντές για να αφήνουν τα πράγματά τους (επειδή θα τρέχουμε όλη την
ημέρα). Μια αίθουσα για τους σπόνσορες (αλλά αυτό το βλέπουμε σε δεύτερη
φάση).

Από αυτά που βλέπω στην λίστα του GUADEC, πιθανό να χρειαστεί και ακόμα μια
μικρή αίθουσα που θα αφήνουν τα παιδιά τους οι συμμετέχοντες. Επίσης την
οργάνωση την βλέπουμε σε 2ο χρόνο.

Από αυτά που θυμάμαι το κόκκινο κτίριο έχει αρκετά μεγάλο χωλ όπου μπορούν
να μπουν τραπεζάκια από διάφορα projects και να δούμε και που θα βάλουμε το
catering.

Στις αίθουσες να δούμε για κλιματισμό και Ιντερνετ (στα hacking sessions
μπορεί να χρειαστεί και καλώδιο). Επίσης να δούμε για πρίζες (αυτά πάλι
κανονίζονται σε 2ο χρόνο).


2. Θα έφτιαχνα ένα λογιστικό φύλλο μάλλον στο Nextcloud) για το catering
αλλά με πετάει έξω τις τελευταίες ημέρες. Μπορεί να φταίει και το username
μου.
Αυτό για να βρει ο κος Σταμέλλος προσφορές με αυτούς που συνεργάζεται.

Το wiki λέει
https://wiki.gnome.org/GUADEC/HowTo/Food

αναφέρει

When recommending places to dine and planning lunch ideas, keep in mind
that some of the attendees are:

   - Vegan
   - Vegetarian
   - Do not eat beef
   - Do not eat eggs
   - Intolerant/allergic to gluten, soy...

Οπότε πρέπει να δούμε και αυτές τις περιπτώσεις και ίσως και παιδικό μενού
(εφόσον θα έχουμε και παιδιά στον χώρο).

Μιλάμε για 200-300 άτομα (ίσως λίγο παραπάνω).


Τις 2 ημέρες του συνεδρίου θα πρέπει να βρούμε να κάνουμε social event.
Σκεφτήκαμε ένα να κάνουμε πικ νικ μπροστά στο βασιλικό θέατρο ίσως και
μπροστά στο άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου. Έχει αρκετό χώρο για τόσα άτομα.
Σκεφτόμασταν για ψήσιμο σε κάρβουνα κλπ. Δεν είναι ελεγχόμενος χώρος
(πιθανό να το κάνουμε με κουπονάκια). Αν τυχόν θέλει να αναλάβει και αυτό,
ας κάνει και γι' αυτό μια προσφορά. Πάντα με τις παραπάνω σκέψεις και τα
άτομα.


3. Η Βίβια θα συγκεντρώσει τα Sponsor levels των προηγούμενων και θα τα
στείλουμε τόσο στον κο Σταμέλλο όσο και στο ΕΛΛΑΚ. Αυτό είναι κάτι που δεν
έχουμε ακόμα. Το ρωτήσαμε. Υπάρχει κάτι έτοιμο από προηγούμενα συνέδρια
αλλά δεν ξέρουμε αν είναι ίδια levels για τοπικούς χορηγούς.


4. Θα δούμε πως κάνανε οι προηγούμενοι την οικονομική διαχείριση.
Περιμένουμε απάντηση (δεν είναι κάτι που μας καίει αυτή τη στιγμή).

5. ΕΛΛΑΚ-ΑΠΘ θα είναι υποστηρικτής ή συνδιοργανωτής. Επίσης ρωτήσαμε και
περιμένουμε απάντηση. Αλλά και αυτό σε 2ο χρόνο.


Συμπληρώνω εγώ για να γνωρίζετε...

Έχουμε πάρει προσφορές για διαμονή ώστε να μπει στον προϋπολογισμό της
αίτησης.
Έχουμε στείλει και άλλες προσφορές για catering.
Έχουμε πάρει προσφορές για social event (εναλλακτικά).
Έχουμε συμπληρώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την Θεσσαλονίκη.

Για να έχετε και εσείς μια ιδέα τι πρέπει να συμπληρώσουμε, αναφέρεται στο
wiki
https://wiki.gnome.org/GUADEC/HowTo/Bid

Όλα αυτά καλό είναι να τα έχουμε έτοιμα μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας
5-6 Ιουλίου (είχαμε βάλει στόχο την προηγούμενη ώστε να συζητηθεί από το
board). Στις 6 Ιουλίου ξεκινάει το GUADEC στην Αλμερία και εκεί θα πάρουν
μια απόφαση ποιος θα το διοργανώσει του χρόνου. Εφόσον πάρουμε το ΟΚ τότε
αρχίζουμε να ξεκαθαρίζουμε τα πάντα.

Αν έχω παραλείψει κάτι Βίβια, Θάνο, Sebastian, παρακαλώ συμπληρώστε.
Ευχαριστώ,
Στάθης


Στις Τετ, 27 Ιουν 2018 στις 12:42 μ.μ., ο/η Vivi Petsioti <
p [ dot ] petsioti [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε:

> ok θα σας καλέσω αύριο στις 12.00.
>
> Στις 27 Ιουνίου 2018 - 12:38 μ.μ., ο χρήστης <stamelos [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr>
> έγραψε:
>
>> Ας προσπαθήσουμε αυριο  Πέμπτη πάλι στις 12.00
>> Δυστυχώς έχουμε προβλήματα στο ιντερνετ εδώ λόγω
>> της κακοκαιρίας.
>>
>>
>> Ι.Σ.
>>
>> Quoting Efstathios Iosifidis <iefstathios [ at ] gmail [ dot ] com>:
>>
>> Καλημέρα,
>>>
>>> Και εγώ είμαι ΟΚ.
>>>
>>> Στις Τετ, 27 Ιουν 2018 στις 11:47 π.μ., ο/η Vivi Petsioti <
>>> p [ dot ] petsioti [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε:
>>>
>>> Καλησπέρα σας,
>>>>
>>>> Δυστυχώς θα πρέπει να αναβάλουμε την σημερινή τηλεδιάσκεψη. Μπορείτε
>>>> αύριο;
>>>>
>>>> Στις 26 Ιουνίου 2018 - 8:11 μ.μ., ο χρήστης <stamelos [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr>
>>>> έγραψε:
>>>>
>>>> ioannis.stamelos
>>>>>
>>>>> Ι.Σ.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Quoting Efstathios Iosifidis <iefstathios [ at ] gmail [ dot ] com>:
>>>>>
>>>>> Και εγώ είμαι οκ.
>>>>>
>>>>>> eiosifidis είναι το skype μου.
>>>>>>
>>>>>> Στις Τρί, 26 Ιουν 2018, 16:52 ο χρήστης Vivi Petsioti <
>>>>>> p [ dot ] petsioti [ at ] eellak [ dot ] gr>
>>>>>> έγραψε:
>>>>>>
>>>>>> Θέλετε να πούμε αύριο στις 12.00 το μεσημέρι;
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Αν ναι στείλετε μου τα skype id σας για να σας καλέσω.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Στις 26 Ιουνίου 2018 - 3:20 μ.μ., ο χρήστης Vivia Nikolaidou <
>>>>>>> n [ dot ] vivia [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
>>>>>>>
>>>>>>> Καλησπέρα και από εμένα,
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Κύριε Σταμέλλο, κυρία Πετσιώτη, ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθειά
>>>>>>>> σας.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ονομάζομαι Βίβια Νικολαΐδου και είμαι διδάκτωρ του τμήματος ΗΜΜΥ του
>>>>>>>> ΑΠΘ. Αυτήν τη στιγμή ασχολούμαι επαγγελματικά με ελεύθερο
>>>>>>>> λογισιμικό,
>>>>>>>> συγκεκριμένα με το GStreamer, και είμαι στην οργανωτική ομάδα του
>>>>>>>> GUADEC
>>>>>>>> της Θεσσαλονίκης. Θα χαρώ να συμμετάσχω και εγώ στο call, είμαι
>>>>>>>> διαθέσιμη σήμερα με εξαίρεση κάποιο άλλο call που έχω στις 17:00 -
>>>>>>>> 18:00, αύριο μέχρι τις 14:30, και μεθαύριο όλη τη μέρα.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Πληροφοριακά, κάποιες επιπλέον απαιτήσεις (εκτός από τη
>>>>>>>> χωρητικότητα)
>>>>>>>> βρίσκονται εδώ: https://wiki.gnome.org/GUADEC/HowTo/CheckList#Venue
>>>>>>>>
>>>>>>>> Θα τα συζητήσουμε και μέσω Skype.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ευχαριστούμε και πάλι,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Βίβια Νικολαΐδου
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2018-06-26 15:03, stamelos [ at ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr wrote:
>>>>>>>> > Πρακτικά τις επόμενες τρεις ημέρες είμαι διαθέσιμος διαρκώς εκτός
>>>>>>>> > Τετάρτης απόγευμα.
>>>>>>>> >
>>>>>>>> > Ι.Σ.
>>>>>>>> >
>>>>>>>> > Quoting Vivi Petsioti <p [ dot ] petsioti [ at ] eellak [ dot ] gr>:
>>>>>>>> >
>>>>>>>> >> Καλησπέρα σας,
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Αρχικά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι με χαρά να σας βοηθήσουμε
>>>>>>>> στη
>>>>>>>> >> διοργάνωση του GUADEC στη Θεσσαλονίκη.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Συγκεκριμένα:
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> 1. Χρειάζεται ένας οργανισμός που να έχει νομική υπόσταση ώστε να
>>>>>>>> >> διαχειρίζεται θέματα όπως τα οικονομικά.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Μπορεί η ΕΕΛΛΑΚ να εξυπηρετήσει στα οικονομικά. Με αυτό το τρόπο
>>>>>>>> βοηθάμε
>>>>>>>> >> και τη FOSSCOMM. Απλά θα θέλει προσοχή. Θα το δούμε αναλυτικά
>>>>>>>> όταν
>>>>>>>> >> έρθει η
>>>>>>>> >> ώρα.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> 2. Θα θέλαμε την βοήθειά σας στην εύρεση χώρου του συνεδρίου.
>>>>>>>> >> Χρονικά θα είναι 7 ημέρες. Αυτές χωρίζονται ως εξής:
>>>>>>>> >> 2 ημέρες θα γίνουν συναντήσεις του board κλπ. Θα είναι περίπου 15
>>>>>>>> >> άτομα. Δε χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο σε αίθουσα.
>>>>>>>> >> Για 2 ημέρες θέλει αίθουσα 200 ατόμων και μια των 100-150
>>>>>>>> ατόμων. Οι
>>>>>>>> >> ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν κλπ.
>>>>>>>> >> Για 3 ημέρες θέλει 5-7 αίθουσες των 20 ατόμων για τις hacking
>>>>>>>> days.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Έχουμε σκεφτεί το ΑΠΘ ή το ΠΑΜΑΚ (αλλά δεν έχουμε τα μέσα να τους
>>>>>>>> >> προσεγγίσουμε). Έχει ένα χώρο επίσης πάνω από την λέσχη αλλά
>>>>>>>> επίσης
>>>>>>>> >> δεν ξέρουμε πως να προσεγγίσουμε.
>>>>>>>> >> Επίσης εναλλακτικές το λιμάνι, το Ολυμπακό Μουσείο, το Βελλίδειο
>>>>>>>> και
>>>>>>>> >> ίσως έχει κάτι και ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Το ΑΠΘ έχει προσφερθεί να δώσει χώρο και συγκεκριμένα το κτήριο
>>>>>>>> "πάνω
>>>>>>>> από
>>>>>>>> >> τη λέσχη" , το λεγόμενο κόκκινο κτήριο της Επιτροπής Ερευνών
>>>>>>>> ΑΠΘ. Οι
>>>>>>>> >> προδιαγραφές για το συνέδριο καλύπτονται και
>>>>>>>> >> υπάρχει η υποδομή για μαγνητοσκόπηση κλπ. Όλα αυτά με κάποιο
>>>>>>>> κόστος
>>>>>>>> όμως.
>>>>>>>> >> Θα πρέπει να κάνουμε ένα skype με τον κ. Σταμέλλο (cc) για να
>>>>>>>> συζητήσουμε
>>>>>>>> >> τις ανάγκες και το κόστος. κ. Σταμέλλο πείτε μου πότε μπορείτε
>>>>>>>> για
>>>>>>>> να
>>>>>>>> το
>>>>>>>> >> οργανώσω.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> 3. Να μας βοηθήσετε να βρούμε έναν τουλάχιστον τοπικό σπόνσορα.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Ναι. Θα ετοιμάσουμε επιστολές (σε συνεργασία μαζί σας φυσικά)
>>>>>>>> για να
>>>>>>>> >> προσεγγίσουμε χορηγούς.
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> 4. Να μας βοηθήσετε με άρθρα (μπορούμε να γράφουμε και εμείς)
>>>>>>>> στην
>>>>>>>> >> ιστοσελίδα σας (θα γίνεται αντιγραφή και στο gnome.gr) για
>>>>>>>> προώθηση
>>>>>>>> >> ώστε να βρούμε εθελοντές τόσο τοπικά για την διοργάνωση όσο και
>>>>>>>> >> εθελοντές που θα βοηθήσουν στην διάρκεια του συνεδρίου (τότε θα
>>>>>>>> >> υπάρξουν εθελοντές και από το GNOME λογικά).
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Μπορείτε είτε να γράφετε απευθείας εσείς στο site μας και εμείς
>>>>>>>> να
>>>>>>>> το
>>>>>>>> >> δημοσιεύουμε αλλά και να μας στέλνετε κάποια βασικά σημεία και
>>>>>>>> να το
>>>>>>>> >> ετοιμάζουμε εμείς.
>>>>>>>> >> FYI:
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >>    - 50.000 αναγνώστες των newsletters
>>>>>>>> >>    - 10.000 καθημερινούς αναγνώστες των ιστότοπων
>>>>>>>> >>    - Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Οργανισμού Ανοιχτών
>>>>>>>> Τεχνολογιών
>>>>>>>> >> έχουν
>>>>>>>> >>    συνολικά πάνω από 20.000 επαφές (followers)
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Είμαστε σε επικοινωνία,
>>>>>>>> >> Καλή επιτυχία!
>>>>>>>> >> Φιλικά,
>>>>>>>> >> --
>>>>>>>> >> *Βιβή Πετσιώτη*
>>>>>>>> >> ____________________________________________________
>>>>>>>> >> *Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ *
>>>>>>>> >> www.eellak.gr
>>>>>>>> >> Τηλ: 210 7474 271
>>>>>>>> >> Fax: 210 7474 490
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >> Στις 10 Ιουνίου 2018 - 2:01 μ.μ., ο χρήστης Efstathios Iosifidis
>>>>>>>> <
>>>>>>>> >> iefstathios [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
>>>>>>>> >>
>>>>>>>> >>> Γεια σου Κώστα και Βιβή,
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Είμαστε ο Sebastian, η Βίβια και εγώ από Θεσσαλονίκη και ο Θάνος
>>>>>>>> από
>>>>>>>> >>> Λάρισα. Ετοιμάζουμε να κάνουμε bid για την διοργάνωση του
>>>>>>>> συνεδρίου
>>>>>>>> >>> GUADEC (https://wiki.gnome.org/GUADEC) για το καλοκαίρι του
>>>>>>>> 2019.
>>>>>>>> >>> Φέτος θα γίνει στην Αλμερία, 6-11 Ιουλίου.
>>>>>>>> >>> Πρέπει να είχαμε κάνει την πρόταση τον Μάιο 2018 αλλά
>>>>>>>> ενεργοποιηθήκαμε
>>>>>>>> >>> αργά. Επομένως βάζουμε ένα χρονοδιάγραμμα το αργότερο τέλη
>>>>>>>> Ιουνίου,
>>>>>>>> >>> ώστε να παρουσιαστεί η πρότασή μας στο συνέδριο της Αλμερία.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Από εσάς θα χρειαστούμε βοήθεια στα εξής (διορθώστε με οι
>>>>>>>> υπόλοιποι):
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> 1. Χρειάζεται ένας οργανισμός που να έχει νομική υπόσταση ώστε
>>>>>>>> να
>>>>>>>> >>> διαχειρίζεται θέματα όπως τα οικονομικά.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> 2. Θα θέλαμε την βοήθειά σας στην εύρεση χώρου του συνεδρίου.
>>>>>>>> >>> Χρονικά θα είναι 7 ημέρες. Αυτές χωρίζονται ως εξής:
>>>>>>>> >>> 2 ημέρες θα γίνουν συναντήσεις του board κλπ. Θα είναι περίπου
>>>>>>>> 15
>>>>>>>> >>> άτομα. Δε χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο σε αίθουσα.
>>>>>>>> >>> Για 2 ημέρες θέλει αίθουσα 200 ατόμων και μια των 100-150
>>>>>>>> ατόμων.
>>>>>>>> Οι
>>>>>>>> >>> ομιλίες θα μαγνητοσκοπηθούν κλπ.
>>>>>>>> >>> Για 3 ημέρες θέλει 5-7 αίθουσες των 20 ατόμων για τις hacking
>>>>>>>> days.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Έχουμε σκεφτεί το ΑΠΘ ή το ΠΑΜΑΚ (αλλά δεν έχουμε τα μέσα να
>>>>>>>> τους
>>>>>>>> >>> προσεγγίσουμε). Έχει ένα χώρο επίσης πάνω από την λέσχη αλλά
>>>>>>>> επίσης
>>>>>>>> >>> δεν ξέρουμε πως να προσεγγίσουμε.
>>>>>>>> >>> Επίσης εναλλακτικές το λιμάνι, το Ολυμπακό Μουσείο, το Βελλίδειο
>>>>>>>> και
>>>>>>>> >>> ίσως έχει κάτι και ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> 3. Να μας βοηθήσετε να βρούμε έναν τουλάχιστον τοπικό σπόνσορα.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> 4. Να μας βοηθήσετε με άρθρα (μπορούμε να γράφουμε και εμείς)
>>>>>>>> στην
>>>>>>>> >>> ιστοσελίδα σας (θα γίνεται αντιγραφή και στο gnome.gr) για
>>>>>>>> προώθηση
>>>>>>>> >>> ώστε να βρούμε εθελοντές τόσο τοπικά για την διοργάνωση όσο και
>>>>>>>> >>> εθελοντές που θα βοηθήσουν στην διάρκεια του συνεδρίου (τότε θα
>>>>>>>> >>> υπάρξουν εθελοντές και από το GNOME λογικά).
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Πιθανές ημερομηνίες μέσα στον Ιούλιο. Βολεύει γιατί οι φοιτητές
>>>>>>>> δεν θα
>>>>>>>> >>> έχουν εξεταστική, ελπίζουμε να μην συμπέσουν εκλογές.
>>>>>>>> >>> Αναμένουμε 400-500 άτομα, λόγω χώρας και καλοκαιριού.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Αυτά για αρχή. Αν ξέχασα κάτι, ας προσθέσουν οι άλλοι.
>>>>>>>> >>> Αν χρειάζεστε κάποιες ερωτήσεις, εδώ είμαστε να απαντήσουμε. Αν
>>>>>>>> θέλετε
>>>>>>>> >>> μπορούμε να μιλήσουμε και όλοι με τηλεσυνδιάσκεψη.
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >>> Ευχαριστώ,
>>>>>>>> >>> Στάθης
>>>>>>>> >>>
>>>>>>>> >
>>>>>>>> >
>>>>>>>> >
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> *Βιβή Πετσιώτη*
>>>>>>> ____________________________________________________
>>>>>>> *Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ *
>>>>>>> www.eellak.gr
>>>>>>> Τηλ: 210 7474 271
>>>>>>> Fax: 210 7474 490
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> *Βιβή Πετσιώτη*
>>>> ____________________________________________________
>>>> *Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ *
>>>> www.eellak.gr
>>>> Τηλ: 210 7474 271
>>>> Fax: 210 7474 490
>>>>
>>>>
>>>
>>> --
>>> http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr
>>>
>>> The difference between fiction and reality is that fiction has to make
>>> sense.
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
> --
> *Βιβή Πετσιώτη*
> ____________________________________________________
> *Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ *
> www.eellak.gr
> Τηλ: 210 7474 271
> Fax: 210 7474 490
>


-- 
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

The difference between fiction and reality is that fiction has to make
sense.



-- 

https://gfoss.eu/
https://mathe.ellak.gr/
 
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Επιστημονική Επιτροπή ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/epistimoniki-epitropi-ellak/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <epistimoniki-epitropi-ellak+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.