ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] GSoC-2017

Καλησπέρα Dev community,

Ονομάζομαι Αμαρίλντο Γκρέμπι. Είμαι φοιτητής του τμήματος μηχανικών
πληροφορικής του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Είμαι χρόνια χρήστης και υποστηρίζω λογισμικό ανοικτού κώδικα, πρόσφατα
έψαχνα στα Repositories για κάποιο project που να με ενδιαφέρει και όπου
έχω τις κατάλληλες γνώσεις ώστε να μπορέσω να υποστηρίξω και πιο έμπρακτα.

Βλέποντας τις ιδέες που αναρτήθηκαν για το GSoC 2017, ξεχώρισα μια που με
ενδιαφέρει πολύ. Ως εκ τούτου θα ήθελα να δηλώσω το ενδιαφέρον μου για να
συμβάλω στην υλοποίηση της δεύτερης ιδέας που είναι το Refactoring του
Diavgeia με κάποιο Framework.

Με Εκτίμηση,

Αμαρίλντο Γκρέμπι

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων